چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54717
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

125 هزار قمی امسال به سینما رفتند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در نیمه نخست امسال با وجود تعداد کم سینماها در استان، 125 هزار نفر در قم به سینما رفتند.
125 هزار قمی امسال به سینما رفتند
125 هزار قمی امسال به سینما رفتند
به گزارش قم نیوز سید عباس حسینی کاشانی ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری قم برگزار شد،  با اشاره به ظرفیت‌های استان قم اظهار کرد: این استان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فرهنگ دارد، در نیمه نخست امسال سه هزار و 500 مجوز کتاب در قم دادیم، همچنین در این مدت یک میلیارد و 200 میلیون تومان کتاب توسط وزارت ارشاد و اداره ارشاد استان از ناشران قمی خریداری شد.

وی ادامه داد: استان قم در زمینه نشر کتاب‌های دینی رتبه نخست را در ایران دارد، همچنین کیفیت چاپ در استان قم خوب است و بسیاری از ناشران کشور کتاب‌های خود را در استان قم منتشر می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در نیمه نخست امسال با وجود تعداد کم سینماها در استان، 125 هزار نفر در قم به سینما رفتند، همچنین در آینده نزدیک، دو استودیو تولید محصولات قرآنی در استان ایجاد خواهد شد.

حسینی کاشانی با اشاره به ضرورت پرداخت تسهیلات اشتغال به بخش فرهنگ استان قم اظهار کرد: اگر بخشی این تسهیلات به بخش فرهنگ استان اختصاص داده شود، این اقدام ارزش افزوده زیادی خواهد داشت و استان قم می‌تواند در زمینه اقتصاد فرهنگ در کشور پیشگام باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان استان قم رتبه‌های برتری را در جشنواره‌های هنری در کشور کسب کردند و در زمینه هنر در استان ظرفیت‌های خوبی داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd550k.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما