شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54812
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت در 4 رده سني

قم قهرمان كيك‌بوكسينگ مردان ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي كيك بوكسينگ قهرماني كشور با معرفي برترين‌هاي اوزان مختلف چهار رده سني و قهرماني تيم ميزبان در قم به كار خود پايان داد.
قم قهرمان كيك‌بوكسينگ مردان ايران شد
قم قهرمان كيك‌بوكسينگ مردان ايران شد

با پايان رقابت در 4 رده سني
قم قهرمان كيك‌بوكسينگ مردان ايران شد
رقابت‌هاي كيك بوكسينگ قهرماني كشور با معرفي برترين‌هاي اوزان مختلف چهار رده سني و قهرماني تيم ميزبان در قم به كار خود پايان داد.

به گزارش قم نیوز مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ مردان ایران در سبک wka به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم به انجام رسید و تعداد ٣٥٠ رزمی‌کار به نمایندگی از ١٨ استان برای کسب عناوین برتر اوزان رده‌های سنی مختلف به میدان رفتند.

این پیکارها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی سالن‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و در پایان این تیم میزبان یعنی تیم هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم بود که با کسب 21 مدال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

کیک‌بوکسینگ کاران تیم هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در این رقابت‌ها به 10 مدال طلا، پنج نشان نقره و 6 مدال برنز دست یافتند و بالاتر از سایر رقبا سکوی نخست را به خود اختصاص دادند، ضمن اینکه تیم‌های هیأت‌‌ هرمزگان و هیأت‌‌ تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان این مسابقات در وزن منهای 30 کیلوگرم به ترتیب حسن خدایاری، علی بیات و امین نجفی، ۳۵ کیلوگرم هادی نظری، سیدمحمد هاشمی و نعیم دریانورد، ۴۰ کیلوگرم شایان اسدالهی، امیرمحمد آقاجانی و محمد دریانوردی و در وزن منهای 45 کیلوگرم ۴۵ ابوالفضل خمسی، محمدحسین و محمدیاسین روزبهانی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان این پیکارها در وزن منهای 30 کیلوگرم نیما ساعدی، ابوالفضل محمدزاده  و رسول حبیبیان، ۳۵  کیلوگرم علیرضا شیری، عبدالباسط فهیمی و محمد فلاح، ۴۰ کیلوگرم بهزاد باقرزاده، علی اصغر تراکمه و ابوالفضل محمدی، ۴۵ کیلوگرم مهدی برزگر، محمد بهزادنیا و فرید طهماسبی، ۵۰ کیلوگرم علی فتحی، محمدامین درویشی و علیرضا شیخ‌پور، ۵۵ کیلوگرم مازیار هاشمی، کارو علی پناه و سیدعلیرضا میری، ۶۰ کیلوگرم محمدرضا بارانی، امیرحسین شایی و علی‌اصغر برجی و در وزن به اضافه 60 کیلوگرم پرهام یوسفی، آریا عاشقی و کیارش خادمی بر سکوهای اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

در رده سنی جوانان در وزن منهای 45 کیلوگرم سجاد رزم‌جو، محمد سروری و علیرضا هزار، ۵۰ کیلوگرم مهدی اکبری‌مقدم، علی باقرزاده و حسین برمر، ۵۵ کیلوگرم علی گوهر گوی، بهنام باقرزاده و علی‌اکبر آقاجانی، ۶۰ کیلوگرم علی‌اصغر اکبری‌یکتا، قاسم مینایی و امیرحسین ساکی، ۶۵ کیلوگرم حسین شفیعی، علی ابوالفتحی و حسین باقری، ۷۰  کیلوگرم رضا محمدی‌عبدوند، پویا احمدپور و فاروق رسولی و به اضافه 70 کیلوگرم علی امیرآبادی، حسین بادی و علیرضا کامی اول تا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم علی کریمی، محمدجواد هادی و محمدمهدی شریف، ۶۵ کیلوگرم عبدالله صالحی‌نیا، امید طیبی و امیرحسین ولی‌زاده، ۷۰ کیلوگرم مهدی بیات، صفیح گل‌زاده و رضا احمدنژاد، ۷۵ کیلوگرم رضا بهرامی، بیژن آقایی و محمدرضا جعفری، ۸۰ کیلوگرم کامبیز عبداللهی، امیرحسین لعل‌آبادی و ستار زرنگیان، ۸۵  کیلوگرم مصطفی میراحمدی، علی عطارزاده و سعید یاخچی، ۹۰ کیلوگرم حسین امینی، میلاد ابراهیم‌زاده و سعید مسعودی و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم محمد امیدی، محمدرضا حسین‌خانی و بهنام معافی روی سکو رفتند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcj8oei.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما