شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54817
منبع : پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان قم
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

ارتقای تمامی نمرات دروس نهایی سال سوم متوسطه نسبت به میانگین کشوری

تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای قم در سال 96
قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش از تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اول در رشته زبان های خارجی کشوری در سال 96 خبرداد.
تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای قم در سال 96
تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای قم در سال 96

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای قم در سال 96 / ارتقای تمامی نمرات دروس نهایی سال سوم متوسطه نسبت به میانگین کشوری

مدیر کل آموزش و پرورش از تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اول در رشته زبان های خارجی کشوری در سال 96 خبرداد.

به گزارش قم نیوز مدیر کل آموزش و پرورش از تکرار رتبه چهارم کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اول در رشته زبان های خارجی کشوری در سال 96 خبردادو گفت :خوشبختانه در 4 ساله اخیر آموزش و پرورش قم کارنامه درخشانی رادر تمامی زمینه های علمی ، فرهنگی ، تربیتی ، ورزشی و آموزشی داشته است که این موفقیت ها ی حاصله در عرصه ملی و بین المللی نتیجه تعامل دو کانون گرم خانه و مدرسه است.

حمید رضا شیخ الاسلام در حاشیه دیدار مسئولین و مدیران آموزش و پرورش استان قم که به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان در دیدار با آیت الله علوی گرگانی برگزارشد گفت : دانش آموزان استان قم برای اولین بارتوانستند رتبه های اول مسابقات کشوری  قرآن، عترت ونماز کشور را در دو جنسیت دختر و پسر به خود اختصاص دهند که این رتبه برای سال های متمادی از استان  دیگری بوده است.

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان مظهرهمکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان ،نوجوانا ن و جوانان است افزود : بدون شک موفقیت های تربیتی و آموزشی در سایه تعامل و همکاری این دو نهاد حاصل خواهد شد و هر آنچه در استان اتفاق می افتد نتیجه همراهی مدبرانه دو کانون گرم و دلپذیر خانه و مدرسه است.

مدیر کل آوزش و پرورش استان قم مسئولیت تربیت فرزندان را کاری مشترک بین خانه و مدرسه دانست و تصریح کرد : تحقق اهداف عالی تربیتی و آموزشی در احساس مسئولیت های خانه و مدرسه نهفته است که می تواند به اصلاح رفتارهای نادرست و تقویت خصلت های نیک  منجر گردد.

شیخ الاسلام در ادامه سخنان خود از کسب رتبه اولی رشته زبان های خارجی در کشور و همچنین ارتقای تمامی نمرات دروس نهایی سال سوم متوسطه  نسبت به میانگن کشوری و کسب رتبه پنجم  در این فرایند  برای دانش آموزان قم خبرداد و با تاکید بر این که 5 دانش آموز قمی نیز در المپیاد کشوری به کسب مدال های نقره و برنز دست یافته اند افزود: : خانواده ها می توانند با هماهنگ ساختن رفتار خود با برنامه ها و آموزش های مدرسه، و نظارت بر برنامه های آموزشی و تربیتی  و توجه جدی به مقوله همدلی و همراهی نمونه ای عملی برای رشد و ارتقای همه جانبه فرزندانشان باشند.

وی در پایان با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان وموفقیت های حاصله برای آموزش و پرورش استان قم گفت : از هیچ کوششی برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی  دراستان دریغ نخواهیم کرد.

یاد آور می شود هفته پیوند اولیا و مربیان (24-30مهرماه) در سال 96 به نام  انجمن اولیای کارآمد ، مدرسه سرآمد مزین شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefv8n.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما