شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 54818
منبع : روابط عمومی

کشف بیش از 67 کیلوگرم حشیش و تریاک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 19 کیلوگرم تریاک و 48 کیلوگرم حشیش جمعاً به مقدار67 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
کشف بیش از 67 کیلوگرم حشیش و تریاک در قم
کشف بیش از 67 کیلوگرم حشیش و تریاک در قم
 به گزارش قم نیوز سرهنگ " غلامعباس بلفکه" در تشریح این خبر اظهار داشت: در تحقیقات پليس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان بر روي عناصر اصلي قاچاقچيان مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقاديري مواد مخدر را با يک دستگاه خودروي سواري از یکی از استان های مرکزی به قم منتقل کند که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با پلیس مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي، به محورهاي ورودي به استان قم از سمت کاشان اعزام و اقدام به کنترل خودروهاي عبوري کردند.

سرهنگ بلفکه ادامه داد: نهایتاٌ با انجام  اقدامات پلیسی صورت گرفته، يک دستگاه خودروي سواري پژو پارس مشکي رنگ با دو نفر سرنشين در اتوبان قم کاشان و ابتداي حوزه استحفاظي استان شناسايي و ماموران اقدام به تعقيب نامحسوس خودرو کردند.

وی بیان داشت: ماموران به جهت توقف خودرو با رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک تیر هوايي و سپس به سمت لاستيک خودرو مي کنند که خودرو در نهایت متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر می شوند.

سرهنگ بلفکه خاطرنشان کرد: در بازرسي از محل ماموران مقدار 48 کیلو و پانصد گرم حشيش در قالب 48 بسته و مقدار 19 کيلو و 150 گرم ترياک در قالب دو بسته جمعاً به مقدار67 کیلوگرم را کشف و متهمان نیز به همراه خودروي توقيفي و مواد مخدر مکشوفه به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل می کنند.

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfccdt.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما