يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 5488

کتاب مبانی قرآنی خطبه فدکیه منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انتشارات زائر آستانه مقدسه قم از انتشار جلد اول کتاب مبانی خطبه فدکیه به همت این انتشارات خبر داد.
کتاب مبانی قرآنی خطبه فدکیه منتشر شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام صفر فلاحی با اشاره به اینکه انتشارات زائر ناشر کتب دینی، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار داشت: جلد اول مبانی خطبه فدکیه با عنوان فروغ خداشناسی و موضوع توحید به قلم غلامعلی عباسی فردویی توسط این انتشارات به چاپ رسید.

وی بیان داشت: این اثر با همکاری و تلاش پژوهشکده علوم و معارف قرآنی علامه طباطبایی(ره) که متولی امور پژوهشی، ترویج و تدوین کتب پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم قرآنی آستانه مقدسه قم است، تولید و انتشار یافت.

مدیر انتشارت زائر آستانه مقدسه قم با بیان اینکه هرگز کتابی در معرفی توحید به پای قرآن نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: اعجاز قرآن را باید در معارف بلند آن و در خداشناسی و معرفی اسماء و صفات الهی جستجو کرد.

وی افزود: کتاب مبانی قرآنی خطبه فدکیه تالیف غلامعلی عباسی فردویی در ۳۶۰ صفحه به مسائلی نظیر فاطمه الزهرا(س) قبل از هجرت، خطبه فدک و نقد و تفسیر آن می‌پردازد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود انتشار این کتاب تا جلد سوم ادامه پیدا کند، ابراز داشت: کتاب مبانی قرآنی خطبه فدکیه در نمایشگاه دائمی کتاب زائر واقع در صحن صاحب الزمان (عج) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (ع) عرضه می‌شود.

وی با اشاره به انتشار ۳۰ عنوان کتاب چاپ اول در سال جاری توسط انتشارات زائر یادآور شد: هشت عنوان کتاب دیگر نیز با موضوعاتی مانند، انتظار، خرمندی، اخلاق، کودکان و نوجوانان، اسراف، نماز و مسائل تربیتی در دست چاپ قرار دارد و تا پایان سال جاری راهی بازار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.79nrak9t7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما