?>?> قم نايب‌قهرمان بيس‌بال ايران شد | قم نیوز
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 55186
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت‌هاي رفت و برگشت

قم نايب‌قهرمان بيس‌بال ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم بيس‌بال مردان هیأت‌‌ انجمن‌هاي ورزشي قم با كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني به كار خود در مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور پايان داد.
قم نايب‌قهرمان بيس‌بال ايران شد

به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های کشور در دهه دوم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی کرمان و صدرنشینی میزبان، مسابقات دور برگشت به میزبانی هیأت‌‌ خراسان‌رضوی برگزار شد.
در نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران پنج تیم به شکل رفت و برگشت به رقابت پرداختند، در حالی که تیم‌های لیان پارسه بوشهر، نادری بوشهر، شرکت گاز کرمان، هیات انجمن‌های ورزشی قم و هیات خراسان‌رضوی برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند.
در نیم‌فصل نخست این مسابقات تیم‌های شرکت گاز کرمان، نادری بوشهر و لیان پارسه بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند اما نتایج دور برگشت موجب شد تا جدول رده‌بندی نهایی رقابت‌های سال 1396 لیگ دسته اول بیس‌بال ایران دست‌خوش تغییراتی شود.
در شرایطی که نیم‌فصل این مسابقات با صدرنشینی تیم گاز کرمان به پایان رسیده بود، تیم نادری بوشهر در مکان دوم جای گرفته بود، لیان پارسه بوشهر با کسب دو برد و دو باخت در مکان سوم ایستاده و بیس‌بالیست‌های قم نیز با دو برد و دو باخت چهارم شده بودند، در نهایت عنوان قهرمانی به نادری بوشهر رسید.
بیس‌بالیست‌های تیم هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی قم که در نیم‌فصل برابر هیأت‌‌ خراسان‌رضوی به برتری 12 بر 11 دست یافتند، 12 بر 6 مغلوب لیان پارسه بوشهر شدند، 14 بر هشت به نادری بوشهر باختند و تیم میزبان را مغلوب خود کردند، در دور برگشت با کسب نتایج بهتر به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند.
در پایان رقابت‌های دور برگشت به میزبانی پارک ملت شهر مشهد، تیم‌های نادری بوشهر، هیأت‌‌ انجمن‌های ورزشی قم، لیان بوشهر، گاز کرمان کرمان و هیأت‌‌ خراسان‌رضوی اول تا پنجم شدند، تا بیس‌بالیست‌های قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی به کار خود در این دوره پایان بدهند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcepz8n.jh8nvi9bbj.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما