سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 55259
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته دوم رقم خورد

صدرنشيني فوتساليست‌هاي نبرد قم در ليگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: دومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي استان قم جام شهداي مدافع حرم با دومين پيروزي و صدرنشيني فوتساليست‌هاي تيم نبرد به پايان رسيد.
صدرنشيني فوتساليست‌هاي نبرد قم در ليگ برتر
صدرنشيني فوتساليست‌هاي نبرد قم در ليگ برتر
به گزارش قم نیوز در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تا پایان هفته دوم تیم نبرد با کسب 6 امتیاز در صدر جای گرفته است، ذاکر با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت 6 در مکان دوم قرار دارد و تیم صدراسیستم با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رتبه سوم است.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌یاقوت با کسب سه امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در مکان چهارم هستند، ماهان با سه امتیاز و تفاضل گل منفی یک در مکان پنجم جای دارد و تیم‌های یک امتیازی شهرداری و آرش در رده‌های ششم و هفتم هستند، ضمن اینکه تیم مقاومت بدون امتیاز در قعر جدول گزینه سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.

در دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم آتلیه‌یاقوت در جدال با آرش به برتری پنج بر دو دست یافت، مسابقه‌ای که در آن طاها اسماعیل‌زاده، محمدعلی مقیسه، محسن ایزدی‌آذری، امیر عبدل و امیرحسین صابر برای آتلیه‌یاقوت گلزنی کردند و گلزنان آرش نیز حسین صادقی و محمدرضا سعادتمند بودند.

در مسابقه تیم‌های شیر ویژه یا صدراسیستم با تیم شهرداری قم که به تساوی سه بر سه انجامید،  برای صدرا علی‌اصغر نقی‌نژاد و علی‌ عبدالله‌زاده (دو گل) گلزنی کردند و گلزنان شهرداری در این بازی جواد فرهنگ(دو گل) و عباس ریاحی بودند تا بازی با تقسیم امتیازها تمام شود.

ذاکر تیم دوم جدول این هفته نتیجه بسیار خوبی در مقابل تیم مقاومت انتهای جدولی کسب کرد و به برتری قاطع هشت بر دو دست یافت، دیداری که در آن علی فیاضی (پنج گل)، مهدی نوروزی، رضا میرزایی و حسن روشن برای ذاکر گلزنی کردند و دو گل مقاومت را امیر رحمتی زد.

تیم صدرنشین نبرد نیز این هفته دومین برد متوالی خود را با نتیجه سه بر یک برابر ماهان کسب کرد، در این دیدار روح‌الله موسوی، حمید نجفی و مهدی عزتی برای نبرد گلزنی کردند و محمدرضا شکاری نیز گلزن تیم ماهان بود تا نبرد با 6 امتیاز در صدر قرار بگیرد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcf10dt.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما