سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 55261
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

اعزام رزمی‌کاران قم به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKA

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از اعزام رزمي‌كاران قم به رقابت‌هاي جهاني 2017 كيك بوكسينگ در قاره اروپا خبر داد.
اعزام رزمی‌کاران قم به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKA
اعزام رزمی‌کاران قم به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKA
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: به واسطه برخورداری از مربیان توانمند، با دانش و با تجربه و سرمایه‌گذاری خوبی که این عزیزان بر روی استعدادهای این رشته انجام می‌دهند، هر ساله مدال‌های متنوعی از مسابقات مختلف کسب کرده و قهرمانان متعددی در تیم‌های ملی اعزامی به میادین برون‌مرزی داریم.

وی ادامه داد: سبک‌های متعددی زیر مجموعه هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم فعالیت می‌کنند و هر یک از این سبک‌ها باشگاه‌ها، مربیان و قهرمانان زیادی دارند که در طول سال به رقابت‌های گوناگون داخلی اعزام می‌شوند و با درخشش خود سهمیه تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی،‌ آسیایی و جهانی را کسب می‌کنند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به اعزام جدید رزمی‌کاران به رقابت‌های جهانی این رشته، ابراز کرد: رزمی‌کاران پرتوان قم در ترکیب تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان، امروز ایران را برای حضور در مسابقات جهانی WKA 2017 به مقصد قاره اروپا ترک کردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی این رشته در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، اضافه کرد: دو فایتر ملی‌پوش قم در ترکیب تیم ملی سجاد صفری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و مهدی اکبری‌مقدم در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم رده سنی جوانان هستند.

محمدزاده با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی 2017 در کشور ایتالیا ابراز کرد: وزن‌کشی کیک بوکسینگ کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها روز چهارشنبه سوم آبان ماه انجام می‌شود و امید بسیار زیادی به درخشش ملی‌پوشان رزمی قم برای کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر این دوره داریم.

وی یاد آور شد: تیم کیک بوکسینگ WKA ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در حالی راهی ایتالیا و شهر میلان شد که این رقابت‌ها با حضور رزمی‌کاران ١٠٧ کشور در شهر کاررا برگزار خواهد شد و ایران با سرمربیگری استاد علی غفاری و سرپرستی آروین علیپور اعزام شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizraw.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما