چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 55285
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بهزیستی استان قم:

سلامت چشم کودکان با شرکت در طرح بینایی سنجی تضمین می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: خانواده‌ها با شرکت در طرح بینایی سنجی کودکان، سلامت چشمان فرزندانشان را تضمین خواهند کرد.
سلامت چشم کودکان با شرکت در طرح بینایی سنجی تضمین می‌شود

به گزارش قم نیوز رضا سلیقه امروز در قم با اشاره به اجرای طرح بینایی سنجی کودکان در استان قم اظهار کرد: سال گذشته در قالب این طرح دو هزار کودک به اپتومتریست برای معاینه تکمیلی ارجاع داده شدند، اگر کودک نیازمندی مبتلا به بیماری تنبلی چشم بود و نیاز به عینک و عمل جراحی داشت، هزینه آن را پرداخت می‌کنیم و خانواده‌ها در این خصوص نگران نباشند.
وی ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند برای اطمینان از سلامت چشمان فرزندان سه تا 6 سال خود با در دست داشتن شناسنامه فرزندانشان به پایگاه‌های طرح بینایی سنجی کودکان در مناطق مختلف استان قم مراجعه کنند؛ خانواده‌ها با شرکت در این طرح سلامت چشمان فرزندانشان را تضمین خواهند کرد.
مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: اگر کودکی بین سه تا 6 سال بود و چشمانش در سال گذشته در طرح بینایی سنجی سالم تشخیص داده شد، امسال هم باید دوباره در این طرح شرکت کند و چشمان او دوباره معاینه شود، تعداد کودکان سه تا 6 سال استان قم حدود 78 هزار کودک است.
سلیقه با اشاره به راه ارتباط مردم با بخش نظارتی اداره کل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: مردم برای ارتباط با این سازمان می‌توانند با شماره 3778950 تماس بگیرند و تخلفات صورت گرفته در پایگاه‌های طرح بینایی سنجی در گرفتن هزینه‌های اضافی را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند. 

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcenw8n.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما