پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 55334
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 59 كيلوگرم تيم ملي نونهالان ايران

كشتي‌گير قم در جام بين‌المللي كودك به روي تشك مي‌رود

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌ كشتي استان قم از انتخاب كشتي‌گير قم براي حضور در اردوي تيم منتخب نونهالان ايران به منظور رقابت در پيكارهاي بين‌المللي روز جهاني كودك خبر داد.
كشتي‌گير قم در جام بين‌المللي كودك به روي تشك مي‌رود

به گزارش قم نیوز احمد رضایی در قم، اظهار کرد: فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت‌های معتبر و با سابقه جام بین‌المللی کودک در حالی برنامه‌ریزی کرده که این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان به انجام می‌رسد و به همین منظور تیم منتخب نونهالان تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه اردوی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی از امروز برگزار می‌شود، اضافه کرد: شهرستان رودهن میزبانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان را انجام می‌دهد و تنها نماینده هیأت‌ کشتی قم نیز در وزن 59 کیلوگرم دعوت شده است.
نایب‌رئیس هیأت‌ کشتی استان قم اضافه کرد: اردوی ملی‌پوشان فرنگی‌کار نونهال تا روز نهم آبان ماه ادامه می‌یابد تا فرنگی‌کاران در اوج آمادگی به مصاف تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت کننده در رقابت‌های کشتی سال 1396 جام بین‌المللی روز جهان کودک بروند.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم تشکیل شده، خاطرنشان کرد: در وزن 59 کیلوگرم عرفان سلمان‌پور نماینده هیأت‌ کشتی قم است که باید با سه رقیب دیگر توانایی‌های خود را به کادر فنی نشان دهند.
رضایی یاد آور شد: در وزن 59 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران علیرضا محمودی از هیأت‌ البرز، پیام شاه‌محمدی از هیأت‌ کردستان و علیرضا اسفندیاری از هیأت‌ تهران رقبای کشتی‌گیر آینده‌دار و مستعد استان قم یعنی عرفان سلمان‌پور محسوب می‌شوند.
وی در پایان اظهار کرد: مسوول رده‌های سنی پایه کشتی فرنگی ایران عبدالکریم کاکاحاجی مربی با سابقه این رشته است و در کنار وی حیدر فرخنده از اردبیل، عادل مظفری از خوزستان، امین قلاوند از تهران و مربیانی از هیأت‌های کشتی استان‌های خوزستان، تهران و مازندران به سرپرست مهدی هوریار حضور دارند.
انتهای پیام/
 
https://qomnews.ir/vdcjxtei.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما