شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 55371
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت 30 سوارکار

برترین‌های پرش با اسب قهرمانی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان قم در رده‌های سنی و بخش‌های مختلف به میزبانی باشگاه سوارکاری چابک قم برترین‌های خود را شناخت.
به گزارش قم نیوز در حالی که اکثر هیأت‌های ورزشی استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های متنوع همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی را از 26 مهر تا دوم آبان ماه برنامه‌ریزی کرده بودند اما بسیاری از این برنامه‌ها همانند رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی قم تا روز جمعه پنجم آبان‌ماه به طول انجامید.

هیأت‌ سوارکاری استان قم که از سال گذشته با برگزاری مجمع انتخابات، دارای تشکیلات جدیدی است و برنامه‌های گوناگونی برای توسعه و پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی در قم اجرا می‌کند، رقابت‌های هفته نهم از پیکارهای پرش با اسب قهرمانی این استان را به میزبانی باشگاه سوارکاری چابک قم برگزار کرد.

این مسابقات در حضور علاقمندان به سوارکاری از جذابیت قابل توجهی برخوردار بود و سرانجام در نتایج به دست آمده، رتبه نخست پیکارهای رده اسب مبتدی به مجید مجیدی سوارکار باشگاه ماهان قم رسید و در رقابت مسیر بدون خطا حسین قاسمی و محسن جوراب‌دوز از باشگاه راد رتبه نخست مشترک را از آن خود کردند.

همچنین محمد سخنی به همراه سیدمحسن حسینی و سجاد رجبیان سوارکاران باشگاه چابک در رده‌های بعدی ایستادند و آخرین نفر برتر این رده ملیکا جعفری بود که عضو یکی از تیم‌های میهمان شرکت کننده در این دوره از مسابقات یعنی تیم پرش با اسب کاشان بود.

در دیگر رده پیکارهای عبور بدون خطا از مسیر، عرفان محمدزاده و مجتبی امینی از باشگاه سوارکاری راد رتبه‌های برتر را کسب کردند، ضمن اینکه در رده بزرگسالان محمد کارخانه از باشگاه سوارکاری چابک رتبه نخست را کسب کرد، مهران شفیعی دیگر عضو باشگاه چابک نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به علیرضا محمدی‌چهر از باشگاه ماهان رسید، در شرایطی که این مرحله از مسابقات با حضور تعداد 30 سوارکار از چهار باشگاه به میزبانی باشگاه سوارکاری چابک برگزار شد و با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdca6enm.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما