شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 55402
منبع : خبرگزاری فارس
کارشناس ارشد کارآفرینی مطرح کرد

ضرورت توجه به مهندسی فروش در صنعت ساختمان

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس ارشد کارآفرینی گفت: یک مهندس فروش پیش از شروع احداث یک پروژه ساختمانی باید وارد پروژه شود و بررسی‌های لازم را در زمینه آن پروژه انجام بدهد.
ضرورت توجه به مهندسی فروش در صنعت ساختمان
ضرورت توجه به مهندسی فروش در صنعت ساختمان
به گزارش قم نیوز میثم اشعریین ظهر امروز در همایش صنعت استان قم که در سینما ونوس برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در راه توسعه صنعت ساختمان اظهار کرد: بزرگترین مشکل در زمینه توسعه این صنعت آموزش است، ما نباید برای توسعه دست به آزمون و خطا بزنیم، اما متاسفانه این مساله را هنوز هم در صنعت ساختمان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: باید کارها در صنعت ساختمان برون سپاری و به افراد متخصص اعتماد شود، هم اکنون کار فروش منازل توسط مشاورین املاک صورت می‌گیرد که آن‌ها آموزش خاصی را در زمینه مهندسی فروش ندیدند.

کارشناس ارشد کارآفرینی افزود: یک مهندس فروش پیش از شروع احداث یک پروژه ساختمانی باید وارد آن شود و بررسی‌های لازم را در زمینه آن پروژه انجام بدهد، فروش پایان یک معامله نیست، بلکه آغاز یک تعهد است و سازندگان باید پس از پایان یک پروژه تا چند سال در برابر آن تعهد داشته باشند.

اشعربین مکان یابی را در پروژه‌های ساختمانی مورد اهمیت دانست و تصریح کرد: قیمت گذاری یک علم و نیازمند متخصص است، برای قیمت گذاری 65 روش علمی وجود دارد، همچنین باید برای پروژه‌های ساختمانی کاتالوگ‌هایی همراه با اطلاعات کافی طراحی و به مشتریان عرضه شود.

عضو حقوقی انجمن مهندسی ارزش ایران خاطرنشان کرد: یک شرکت ساختمانی باید رزومه مستند همراه با گواهی حسن انجام کار داشته باشد، این مساله اعتمادسازی برای مشتری را به دنبال دارد، باید طراحی و معماری در  پروژه‌های ساختمانی براساس سفارش مشتریان باشند، همچنین سازندگان پس از تحویل پروژه باید در نگهداری آن مشارکت کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdt.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما