يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 55447
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست امور معماری و شهرسازی خبر داد :

صدور تک‌برگی پروانه‌های ساختمانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم از صدور تک‌برگی پروانه‌های ساختمانی خبر داد.
صدور تک‌برگی پروانه‌های ساختمانی در قم
صدور تک‌برگی پروانه‌های ساختمانی در قم
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به وضعیت صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری قم اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه معماری و شهرسازی صورت گرفته تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم تا حد امکان زمان صدور پروانه را کاهش داده و باب بهتری را برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان فراهم کنیم.
وی با اشاره به تک‌برگی شدن پروانه‌های ساختمانی اظهار کرد: با فرآیندهایی که تعریف شده در کلیه مناطق شهری پروانه و پایان کار به صورت تک‌برگی برای شهروندان و متقاضیان صادر می‌شود و دیگر به صورت دفترچه‌ای صورت نمی‌گیرد.
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به دیگر برنامه‌های این حوزه تصریح کرد: امسال دو بحث به روزسانی اطلاعات پایه شهری را دنبال می‌کنیم که یک میلیارد ریال برای آن اختصاص گرفته است.
وی اذعان کرد: همچنین به دنبال عکسبرداری و تولید ارتوفوتوگرافی از 44 هزار و 470 هکتار حریم و محدوده شهری به روش فتوگرامتی هستیم.
جانقربان گفت: پیگیری و به روزرسانی برداشت تصاویر 360 درجه از معابر شهری با مشارکت اداره کل فناوری اطلاعات شهرداری قم نیز از دیگر اقدامات مجموعه است.
 انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcefe8n.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما