يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 55453
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل پست استان قم:

مردم از نتایج مثبت پروژه GNAF بهره مند می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم گفت: این اداره کل تنها مجری پروژه GNAF است و مردم و ادارات از نتایج مثبت این پروژه استفاده خواهند کرد.
مردم از نتایج مثبت پروژه GNAF بهره مند می‌شوند
مردم از نتایج مثبت پروژه GNAF بهره مند می‌شوند
به گزارش قم نیوز رحمان بیرانوند ظهر امروز در جلسه کارگروه  GNAF استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به مردم با کدپستی اظهار کرد: باید به شهروندانی در دستگاه‌های دولتی خدمات ارائه شود که کد پستی داشته باشند، اگر بنایی دارای مجوز از شهرداری باشد، قطعا کد پستی خواهد داشت.

وی ادامه داد: 204 روستا در استان قم وجود دارد که اطلاعات مکانی 45 روستای توسط شرکت آبفا در اختیار شرکت پست قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان قم افزود: باید ارتباطی بین سامانه  GNAF و سامانه ثبت احوال ایجاد شود، پروژه  GNAF از پروژه‌های اقتصادی مقاومتی است و این پروژه مربوط به دستگاه خاصی نیست، اداره کل پست استان تنها مجری پروژه GNAF  است و مردم و ادارات از نتایج مثبت این پروژه استفاده خواهند کرد.

بیرانوند با اشاره به ضرورت ارائه اطلاعات دستگاه‌های مختلف در سامانه GNAF  اظهار کرد: باید نهادهایی که خدمتشان را براساس مکان می‌دهند به این سامانه وصل شوند، ثبت احوال دارای اطلاعات هویتی و مکانی است و باید این اطلاعات با یکدیگر انطباق داده شود.

وی ادامه داد: اکثر اطلاعات مردم در سامانه بانکی براساس خود اظهاری است و بانک‌ها باید برای ارائه خدمات به مردم تاییدیه کدپستی را بگیرند و به دنبال به روز رسانی اطلاعات بانک‌ها هستیم .

مدیرکل پست استان قم در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات شهرداری قم برای اخذ عوارض را به روز رسانی کردیم و این مسئله به شهرداری برای اخذ عوارض کمک کرد.

منصور فرزانه مدیرکل استاندارد قم در بخش دیگری از این جلسه گفت: این اداره کل به صورت مستقل اطلاعات مکانی در خصوص واحدهای صنفی و صنعتی را ندارد، این اطلاعات در اختیار اتاق اصناف استان قم و سازمان صنعت معدن و تجارت استان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfabs.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما