يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 55456
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه کارگروه GNAF استان قم مطرح شد

ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای تکمیل سامانه GNAF در قم

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه کارگروه سامانه GNAF استان قم بر ضرورت ارائه اطلاعات از سوی دستگاه‌های مختلف برای تکمیل این سامانه تاکید شد.
ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای تکمیل سامانه GNAF در قم
ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای تکمیل سامانه GNAF در قم
به گزارش قم نیوز جلسه کارگروه GNAF استان قم ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد.

سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: براساس قانون ششم توسعه باید تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های دولتی صورت بگیرد و هیچ دستگاه دولتی نباید از دادن اطلاعات غیرمحرمانه خود به دستگاه‌ دیگر خودداری کنند.

رحمان بیرانوند مدیرکل پست استان قم هم در ادامه این جلسه ارائه اطلاعات دستگاه‌های مختلف در سامانه GNAF  را ضروری دانست و تصریح کرد: باید نهادهایی که خدمتشان را براساس مکان می‌دهند به این سامانه وصل شوند. سازمان ثبت احوال دارای اطلاعات هویتی و مکانی است و باید این اطلاعات هویتی و مکانی با یکدیگر انطباق داده شود، اطلاعات مکانی شهرداری قم برای اخذ عوارض را به روز رسانی کردیم و این مساله به شهرداری برای اخذ عوارض کمک کرد.

حمید رضا ابراهیمی مدیر فاوای شرکت توزیع برق استان قم هم در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: سامانه GNAF  هنوز مشکلاتی را در زمینه بهره برداری دارد و به همین دلیل نتوانستیم که به اندازه کافی از این سامانه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepe8n.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما