يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 55466
منبع : خبرگزاری مهر
در بازدید نمایندگان بانک توسعه اسلامی عنوان شد؛

ثبت رکورد اجرای ۱۰ هزار متر شبکه فاضلاب طی یک ماه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از رکورد اجرای ۱۰ هزار متر شبکه فاضلاب در ماه در قم خبر داد و این میزان اجرای شبکه در یک قرارداد را در کشور بی‌سابقه اعلام کرد.
ثبت رکورد اجرای ۱۰ هزار متر شبکه فاضلاب طی یک ماه در قم
ثبت رکورد اجرای ۱۰ هزار متر شبکه فاضلاب طی یک ماه در قم
به گزارش قم نیوز علی جان صادق پور در بازدید نمایندگان بانک توسعه اسلامی از پروژه‌های فاضلاب قم به ارائه گزارشی از پروژه‌های انجام‌شده با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در سال ۹۵ از ذخیره مالی که از محل این تسهیلات انجام‌شده بود مجوز احداث ۱۰۰ کیلومتر دیگر شبکه فاضلاب بااعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در مناطق ۳ و ۶ شهری قم اخذ شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در ابتدای اجرا به دلایل مختلف با کندی پیش می‌رفت، خاطرنشان کرد: با اعمال مدیریت پیمانکار و مساعدت سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی و اداره کل کار و تعاون و همچنین حمایت‌های استانداری، سازمان برنامه‌وبودجه و شورای شهر از تیرماه سال جاری، اجرای پروژه سرعت قابل قبولی به خود گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب در این محدوده اجرا شده است، با قدردانی از حمایت‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، ابراز داشت: در صورتی که این روند ادامه پیدا کند تا پایان خردادماه سال آتی اجرای کامل ۱۰۴ کیلومتر شبکه به اتمام خواهد رسید.

وی تأکید کرد: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه با سرعت حدود ۱۰ هزار متر در ماه در حال انجام است که انجام این حجم عملیات در یک قرارداد در کشور بی‌سابقه است.

صادق پور با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه حدود ۱۰۰ هزار نفر از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: در حال حاضر نصب انشعابات نیز در برخی مناطق آغاز شده و مابقی مناطق نیز در آینده نزدیک پس از فعال شدن شبکه فاضلاب نصب خواهد شد.  

پیمانکار این پروژه نیز در ادامه این بازدید گزارشی از میزان پیشرفت و روند اجرای پروژه پرداخت و تخصیص سریعتر اعتبارات را در تسریع در اجرا مهم ارزیابی کرد.

کارشناسان و نمایندگان بانک توسعه اسلامی نیز پس از بازدید از شبکه فاضلاب در مناطق در حال اجرا و همچنین تصفیه‌خانه شماره سه فاضلاب قم که از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی ایجاد شده است، اقدامات انجام‌شده را رضایت‌بخش و پروژه قم را یکی از بهترین پروژه های بانک توسعه اسلامی در ایران ارزیابی کردند و  مدیریت خوب شرکت آب و فاضلاب را در این پروژه قابل تقدیر دانستند.
انتهی پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvjdt.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما