يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 55467
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات کاراته قهرمانی قم؛

تیم کاراته انقلاب با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته انقلاب در مسابقات کاراته قهرمانی استان قم با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.
تیم کاراته انقلاب با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید
تیم کاراته انقلاب با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید

در مسابقات کاراته قهرمانی قم؛
تیم کاراته انقلاب با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید
کاراته وان
شناسهٔ خبر: 4127616 - یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
استانها > قم
قم - تیم کاراته انقلاب در مسابقات کاراته قهرمانی استان قم با ۷ مدال طلا به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

به گزارش قم نیوز مسابقات قهرمانی کاراته استان قم با حضور ۱۸۰ شرکت کننده از ۲۵ باشگاه استان در محل خانه کاراته در مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شد و نفرات و تیم های برتر این مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه شنبه برگزار شد باشگاه انقلاب توانست با کسب ۷ مدال طلا ۷ نقره و ۸ مدال برنز به مقام قهرمانی دست یابد و باشگاه استقلال با ۳ مدال طلا ۲ مدال نقره و ۶ برنز و باشگاه مقاومت با ۳ مدال طلا ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در رده سنی نوجوانان ، سید هانی حسینی، امیر حسین مهاجرانی، سروش اربابی، دانیال محمدی، حسین خدری، حمیدرضا بهادری، محمود نعمتی و مهدی زندی عناوین برتر دسته های وزنی مختلف را به دست آوردند.

در رده سنی جوانان محمد جواد بستانی، امین شایگان ، مهدی آقاجانی، محمدرضا رمضانی، امیر نجف و علیرضا برخوردار  صاحب مدال طلا شدند و در رده سنی امید، مهدی حسین جانی، علیرضا قرنلی، صادق سلیمی، علی نجفی و سید عباس حسینی با پیروزی بر حریفان خود در اوزان مختلف، قهرمان شدند.

این مسابقات به همت هیئت کاراته استان قم برگزار شد و در این دوره از رقابت‌ها از سیستم ویدیو چک مورد استفاده قرار گرفت ضمن این که در پایان این مسابقات به  یک نفر از داوران قضاوت کننده در این مسابقات به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

این در حالی است که قرار است مسابقات کاراته قهرمانی استان قم در رده‌های سنی مختلف در بخش دختران روز جمعه ۱۲ آبان در سالن راحله برگزار شود و همزمان با این تاریخ ، تیم کاراته انرژی پویای قم نیز وارد لیگ برتر مردان کشور می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgut9n.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما