دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 55522
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

باید بر قیمت بتن در قم نظارت شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: سازمان تعزیرات استان باید بر روی قیمت مصوب شده بتن توسط کارگروه تنظیم بازار استان قم نظارت کند.
باید بر قیمت بتن در قم نظارت شود
باید بر قیمت بتن در قم نظارت شود
به گزارش قم نیوز سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به قیمت گوجه فرنگی در استان قم اظهار کرد: به دلیل افزایش صادرات گوجه فرنگی کشور، شاهد رشد قیمت این محصول در استان قم بودیم و به تبع آن قیمت رب گوجه رو به افزایش است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت گوشت یک مساله مهم است و با کاهش قیمت بره نر در استان قم، باید شاهد پایین آمدن قیمت گوشت در بازار استان باشیم؛ افزایش قیمت گوشت موجب کاهش مصرف آن توسط مردم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: اتاق اصناف استان باید جلسه ای را با اتحادیه قصابی‌ها برگزار کند تا قیمت گوشت در قم مدیریت شود، همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز باید بازرسی‌هایی را از قصابی‌های قم داشته باشد.

موسوی با اشاره به ضرورت برخورد با واحدهای صنفی متخلف در استان قم اظهار کرد: باید با واحدهایی که به صورت غیرقانونی در استان فعالیت دارند، برخورد شود، فضای اقتصادی در استان قم باید رقابتی باشد و اجازه تبانی ندهیم.

وی ادامه داد: سازمان تعزیرات استان قم باید بر روی قیمت مصوب شده بتن توسط کارگروه تنظیم بازار استان نظارت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: وضعیت قیمت‌ کالاها در استان قم به صورت مرتب رصد می‌شود و نظارت‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد، همچنین برای تامین میوه شب عید استان قم همچون سال گذشته از تولیدات داخلی استفاده خواهیم کرد و سعی داریم که در زمینه قیمت میوه شب عید شاهد چالشی در استان نباشیم.

موسوی در پایان با اشاره به ضرورت مدیریت قیمت تخم مرغ در استان قم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با مدیریت در این بخش مشکلی در قیمت تخم مرغ در استان نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirwaw.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما