سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 55545
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

معرفی برترین‌های طناب‌کشی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم از مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های رشته طناب‌کشی المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم خبر داد.
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی در قم، اظهار کرد: مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان قم به میزبانی هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی در چند رشته هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی شده و در سالن‌های مختلف شهر قم جریان دارد.
وی با اشاره به مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات طناب‌کشی و تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال ابراز کرد: مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان قم در حالی برگزار می‌شود که از مرحله مقدماتی چهار تیم مجوز صعود به نیمه نهایی را کسب کرده‌اند.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم با اشاره به نتایج روز سوم تا پنجم مسابقات والیبال که در سالن ورزشی هاجر قم جریان دارد، افزود: در روز سوم پیکارهای والیبال تیم‌های اداره برق، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش قم از سد تیم‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی‏ استانداری و ورزش و جوانان قم عبور کردند.
وی یاد آور شد: همچنین در روز چهارم تیم‌های آموزش و پرورش، استانداری و اداره برق موفق به شکست تیم‌های مخابرات، صدا و سیما و ورزش و جوانان قم شدند و در روز پنجم نیز تیم‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، دانشگاه علوم پزشکی و اداره برق از سد تیم‌های ورزش و جوانان قم، شرکت گاز و مخابرات گذشتند.
حسن‌یزدی با بیان اینکه کیفیت رقابت‌های امسال المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم نسبت به دوره‌های قبل بهتر است، اضافه کرد: با پایان مرحله نخست رقابت‌های والیبال، تیم‌های آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز و اداره برق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی سپس به برترین‌های رشته طناب‌کشی این المپیاد در بخش مردان اشاره و عنوان کرد: مسابقات طناب کشی با حضور 6 تیم در سالن ورزشی ظهور به انجام رسید و در پایان تیم کارکنان اداره برق بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ورزش و جوانان قم، آموزش و پرورش و مدیریت درمان تامین اجتماعی در رده‌های دوم تا چهارم به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdkk0k.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما