چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 55559
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

شهرک امام حسن(ع) در نزدیکی کربلا آماده پذیرایی از زائران اربعین است

قم نيوز : قم نیوز: آستان مقدس حسینی اعلام کرد: شهرک زائر سرای امام حسن مجتبی (علیه السلام) درهای خود را برای استقبال و مهمان نوازی از زائران اربعین حسینی گشوده و بر تکمیل تمامی مقدمات خدماتی و لجستیک تاکید کرد.
شهرک امام حسن(ع) در نزدیکی کربلا آماده پذیرایی از زائران اربعین است
شهرک امام حسن(ع) در نزدیکی کربلا آماده پذیرایی از زائران اربعین است
به گزارش قم نیوز آستان مقدس حسینی اعلام کرد: شهر امام حسن مجتبی (علیه السلام) در های خود را برای استقبال و مهمان نوازی از زائرین اربعین حسینی گشوده و بر تکمیل تمامی مقدمات خدماتی و لجستیک تاکید کرد.

شهر امام حسین مجتبی(ع) 17 کیلومتر از سمت شهر نجف اشرف از حرم امام حسین (ع) فاصله دارد و مساحت آن به بیش از ۲ هکتار می رسد و شامل مجتمع اداری دو طبقه، مسجدی با مساحت دو هزار متر، مهمانسرای هزار نفری، 16سالن مختلف، سوئیت، درمانگاه، ایستگاه تصفیه آب و 32 پارک با فواره ها و مانیتور های بزرگ است.

پیش بینی می شود که بیش از 25 میلیون زائر از داخل و خارج عراق در زیارت اربعین امسال شرکت کنند و آستان حسینی تمامی تدابیر لازم را از زیرساخت ها، مراکز خدماتی، ایستگاه های استراحت و سکونت زائرین اندیشیده است.

هشام العمیدی مدیر شهر امام حسن(ع) گفت: این شهر تمامی مقدمه سازی های لازم را انجام داده و در های خود را برای استقبال از زائرین اربعین حسینی گشوده است.

وی افزود: سالن ها و سوئیت هایی برا زائرین آماده شده و سه وعده غذایی به همراه خدمات عمومی و بهداشتی در طول ایام اربعین به زائرین امام حسین(ع) ارائه می شود.

مدیر شهر امام حسن(ع) اشاره کرد: یک همکاری و هماهنگی با مراکز بهداشتی و پزشکی در تعدادی از استان ها برای ارائه خدمات بهداشتی به زائرین انجام شده و با تعدادی از مؤسسات دینی و فرهنگی برای برپایی فعالیت های مهم در خلال ایام اربعین حسینی همکاری می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3waw.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما