سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 55565
منبع : خبرگزاری فارس

نادر شيمي قم مدعي قهرماني سوپر ليگ بسكتبال بانوان

جای خالی مردان قم در بسکتبال ایران
قم نيوز : قم نیوز: تيم بسكتال بانوان باشگاه نادر شيمي قم با كسب دو پيروزي و شكست دادن صدرنشين رقابت‌هاي سوپر ليگ بسكتبال زنان باشگاه‌هاي كشور خود را به عنوان مدعي قهرماني فصل 1396 اين مسابقات معرفي كرد.
نادر شيمي قم مدعي قهرماني سوپر ليگ بسكتبال بانوان / جای خالی مردان قم در بسکتبال ایران
نادر شيمي قم مدعي قهرماني سوپر ليگ بسكتبال بانوان / جای خالی مردان قم در بسکتبال ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که استان قم در بخش مردان رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور نماینده‌ای در سطوح بالا نظیر مسابقات سوپر لیگ و پیکارهای لیگ دسته اول ندارد اما در بخش بانوان امسال تیم نادر شیمی قم در سوپر لیگ به میدان رفته است.

تیمی که دو فصل حضور در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال زنان ایران و همچنین شرکت در رقابت‌های لیگ دسته اول این رشته را تجربه کرد امسال متفاوت از دوره‌های قبل، در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی یعنی سوپر لیگ به میدان رفته و امیدوار به کسب موفقیت در این رقابت‌ها برای خانواده بسکتبال و ورزش قم است.

 

* نظری: 10 تیم در فصل 96 سوپر لیگ بسکتبال کشور رقابت می‌کنند

سرپرست تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به تیم‌های این مسابقات اشاره و بیان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های سوپر لیگ بانوان ایران با حضور 10 تیم به انجام می‌رسد و تیم‌ها در مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا صعود کننده‌ها از هر گروه مشخص شوند.

نسیبه نظری خاطرنشان کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم با تیم‌های نادر شیمی قم، حسینی تهران، بال شیراز، سیما خوان پاسارگارد مشهد و سما تهران رقابت می‌کنند و در گروه دوم نیز تیم‌های دانشگاه گلستان، آرارات اصفهان، باژوند بوشهر، شاهین تهران و باشگاه ورزشی حاج حسن تهران حضور دارند.

 

* نادری: هدف ما خدمت و کمک به توسعه بسکتبال بانوان در قم است

محسن نادری مدیر عامل باشگاه نادر شیمی قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از چند فصل تجربه حضور در لیگ‌های دسته‌های اول و دوم بانوان بسکتبال ایران، امسال برای حضور این تیم به نمایندگی از استان قم در سوپر لیگ برنامه‌ریزی کردیم و هدف ما خدمت و کمک به توسعه بسکتبال بانوان در قم است.

وی با اشاره به نتایج این تیم در نیم‌فصل مسابقات امسال بیان کرد: در بازی‌هایی که تیم نادر شیمی در تهران انجام داد دو باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسید اما خوشبختانه با تدابیر کادر فنی در دور برگشت شاهد عملکرد بهتر تیم و کسب دو برد با ارزش بودیم که امیدوارم در مراحل بعد هم استمرار داشته باشد.

 

* شکست نادر شیمی قم در مرحله نخست مسابقات

بازی‌های نیم‌فصل نخست از مرحله گروهی رقابت‌های فصل 1396 سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه حسینی تهران به انجام رسید و تیم‌های حاضر در این گروه در 6 بازی حساس رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، در حالی که تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در دو بازی به میدان رفت و نتیجه را واگذار کرد.

بانوان بسکتبالیست تیم نادر شیمی قم در نخستین دیدار خود از دور رفت مرحله مقدماتی برابر تیم سما تهران به میدان رفت و با نتیجه عجیب 55 بر 32 مغلوب شد تا شروع چندان خوبی در این مسابقات نداشته باشد و برای جبران این باخت به مصاف تیم سیما خوان پاسارگاد مشهد برود.

 

* دومین باخت بسکتبالیست‌های قم برابر پاسارگاد مشهد

نماینده بسکتبال قم در جدال با تیم سیما خوان پاسارگاد مشهد نمایش خوب و بهتری نسبت به بازی قبل داشت اما در پایان مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر تنها با اختلاف یک امتیاز 54 بر 53 مغلوب شد تا از دو بازی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران نتایج خوبی کسب نکرده باشد.

وی یاد آور شد: در چهار بازی دیگر نیم‌فصل نخست به میزبانی تیم حسینی تهران، میزبان 59 بر 39 به سما تهران باخت و سپس 63 بر 45 مغلوب بال شیراز شد، ضمن اینکه تیم بسکتبال زنان بال شیراز در دومین دیدار خود 62 بر 50 سیما خوان پاسارگاد مشهد را مغلوب کرد و دیگر مسابقه با برتری 65 بر 59 بال شیراز برابر سما تهران به پایان رسید.

 

* هیربد: نادرشیمی قم در 2 بازی مرحله دوم سوپر لیگ پیروز شد

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان باشگاه نادر شیمی قم نیز از روند رو به پیشرفت این تیم خبر داد و به خبرنگار فارس گفت: بعد از دو باخت مرحله نخست سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران، در مرحله دوم تحول بسیار خوبی داشت و در حالی که به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم از حریفان خود پذیرایی می‌کرد، توانست دو رقیب مدعی گروه نخست را از پیش‌رو بردارد و طرفداران خود را به آینده امیدوار کند.

مرجان هیربد عنوان کرد: بانوان بسکتبالیست تیم نادر شیمی قم در نخستین دیدار خود از دور دوم نیم‌فصل نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران در گروه نخست مقدماتی برابر تیم حسینی تهران به میدان رفتند و بعد از چهار زمان 10 دقیقه‌ای رقابت با حریف خود به برتری قاطع 85 بر 37 دست یافتند.

 

* برتری بانوان قم برابر رقبای تهرانی و شیرازی

وی یاد آور شد: پیروزی در این دیدار روحیه بازیکنان تیم نادر شیمی قم را برابر ارائه بهترین نمایش خود در مقابل تیم صدرنشین گروه نخست یعنی بال شیراز افزایش داد و نماینده قم در روزی که به شدت مورد حمایت بانوان قمی علاقمند به بسکتبال بود در سالن شهدای بهزیستی قم 75 بر 70 مقابل تیم صدرنشین بال شیراز به برتری رسید.

هیربد با تقدیر از حمایت‌های مدیر عامل باشگاه ورزشی نادر شیمی قم، راجع به نتایج این تیم در مرحله دوم اظهار کرد: به دست آوردن پیروزی در هر دو دیدار مرحله دوم از نیم‌فصل نخست مسابقات سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران مجموعه تیم را به آینده امیدوار کرده و یقینا نادر شیمی در مراحل بعد نتایج موفق‌تری کسب خواهد کرد.

 

* سفر بانوان بسکتبالیست‌ها قم به مشهد و شیراز

این در حالی است که فدراسیون بسکتبال برنامه دیدارهای دور برگشت مسابقات فصل 1396 سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور را اعلام کرده و طبق برنامه‌ریزی این فدراسیون، تیم‌های بال شیراز و سیماخوان پاسارگاد مشهد در دو مرحله این رقابت‌ها را میزبانی می‌کنند.

در حالی که تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در مسابقات سوپر لیگ دختران و زنان کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی به شمار می‌رود، مرحله نخست دور برگشت روزهای 24 تا 26 آبان به مدت سه روز به میزبانی تیم بسکتبال بانوان بال شیراز به انجام می‌رسد.

همچنین تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی این فصل، آخرین مرحله دور برگشت مقدماتی را روزهای نهم و دهم آذر ماه به میزبانی تیم بانوان سیماخوان پاسارگاد مشهد برگزار می‌کنند، گروهی که در آن تیم‌های نادر شیمی قم، حسینی تهران، بال شیراز، سیما خوان پاسارگارد مشهد  و سما تهران حضور دارند.

 

* جدال با سما تهران و پاسارگاد مشهد در آغاز دور برگشت

دیدارهای مرحله نخست دور برگشت از روز چهارشنبه 25 آبان در شیراز آغاز می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها سیما خوان پاسارگاد مشهد به مصاف بال شیراز می‌رود و بسکتبالیست‌های حسینی تهران و سما تهران دومین مسابقه این روز را برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

روز پنجشنبه 25 آبان ماه نیز نخستین مسابقه بین تیم‌های بسکتبال بانوان بال شیراز و حسینی تهران به انجام می‌رسد و در دومین بازی تیم‌ بسکتبال بانوان نادر شیمی قم در دیداری فوق‌العاده حساس و تعیین کننده به مصاف تیم بانوان سما تهران خواهد رفت.

روز جمعه 26 آبان ماه نیز دومین بازی تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم برنامه‌ریزی شده و این تیم مقابل تیم سیماخوان پاسارگاد مشهد صف‌آرایی می‌کند و دومین و آخرین بازی این مرحله در سالن خانه بسکتبال شیراز را تیم‌های بال شیراز و سما تهران انجام خواهند داد.

 

* جنگ نادرشیمی قم با بال شیراز و حسینی تهران برای صعود

دیدارهای مرحله دوم از دور برگشت سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی نیز از روز پنجشنبه نهم آذر ماه در مشهد و به میزبانی تیم سیما خوان پاسارگاد این شهر آغاز می‌شود و در این روز سیماخوان پاسارگاد مشهد به مصاف حسینی تهران می‌رود و تیم نادر شیمی قم با بال شیراز دیدار می‌کند.

همچنین روز جمعه دهم آذر ماه تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم نخستین بازی را برابر تیم حسینی تهران انجام می‌دهد و در دومین و آخرین بازی این گروه تیم‌های سما تهران و سیما خوان پاسارگاد مشهد در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfttdt.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما