سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 55569
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین قم خبر داد

اعزام تيم قم به مسابقات شنا قهرماني جانبازان و معلولين کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: تیم منتخب قم روزهای پایانی هفته جاری در پیکارهای شنا قهرمانی کشور به رقابت می‌پردازند.
اعزام تيم قم به مسابقات شنا قهرماني جانبازان و معلولين کشور
اعزام تيم قم به مسابقات شنا قهرماني جانبازان و معلولين کشور
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: تیم شنا هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور تمرینات خوبی را انجام داده و روزهای پایانی هفته جاری در تهران برای کسب عناوین برتر با حریفان خود رقابت می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن شنا فدراسیون جانبازان و معلولین، مسابقات شنا در روزهای یازدهم تا دوازدهم آبان ماه به میزبانی هیأت‌‌ تهران به انجام خواهد رسید و تیم استان قم با هفت شناگر به سرپرستی حسین آزاد به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با بیان اینکه علی زارعی هدایت تیم هیأت‌‌ قم را بر عهده دارد، اضافه کرد: رضا بهرامی، اسماعیل اسدی، حسین علیزاده، علی‌اکبر اربابی، محمدعلی ثنایی، سیدطاها هاشمی و محمدرضا عزیزعینی در رقابت‌های قهرمانی کشور به نمایندگی از قم به میدان می‌روند.

وی همچنین به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اشاره و عنوان کرد: در این نشست جمعی از مسوولان فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان و نیز مسوولان انجمن شنا حضور داشتند و در خصوص اقدامات صورت گرفت برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها تبادل نظر شد.

پیروزمنش یاد آور شد: بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور 120 شناگر از 23 استان ویژه جانبازان و معلولین زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک در روزهای 11 و 12 آبان ماه در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی سپس با بیان اینکه قم در شنا جانبازان و معلولین توانمندی بالایی دارد و در سال‌های اخیر معمولا نمایندگان قم در تیم‌های ملی حضور داشته‌اند، ابراز کرد: در چند ماه اخیر انجمن شنا فدراسیون نیز از بهترین‌های شنای معلولین برای تشکیل اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده و سیدمحمدطاها هاشمی‌قمی نیز نماینده قم در این اردو است.

پیروزمنش در پایان به اهداف برگزاری اردوی تیم ملی جوانان اشاره و اظهار کرد: هدف اعزام تیمی قدرتند به بازی‌های پاراآسیایی 2017 است که آذر ماه امسال رقابت‌های آن به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود و تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی معلولین در رده سنی جوانان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhiei.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما