چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 55598
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

مدیران جدید شهرداری قم معرفی شدند

قم نيوز : قم ینوز: مراسم تودیع و معارفه دو معاون و دو مدیرکل جدید شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان نژاد برگزار شد.
مدیران جدید شهرداری قم معرفی شدند
مدیران جدید شهرداری قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه جمعی از مدیران شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان نژاد در سالن رضوان ساختمان شهرداری قم برگزار شد.
در این مراسم سید مرتضی حسام نژاد به عنوان معاون مالی و اقتصادى، غلامرضا جانقربان به سمت معاون شهرسازی و معماری، حمید رضا بیطرفان به عنوان مدیر کل حسابرسی و امور مجامع و محسن صادقی امینی به عنوان مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم معرفی شدند.
صادقی امینی مدیر کل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم در ابتدای این مراسم گفت: بودجه سازمان‌های مختلف شهرداری طی سال‌های اخیر سامان یافته و منظم شده است، کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم حمایت زیادی را از معاونت مالی و اقتصادی شهرداری به خصوص در زمینه مالیات داشت.
حسام نژاد معاون جدید مالی و اقتصادى شهرداری قم نیز بیان داشت: ریل گذاری خوبی در زمینه مدیریت اموال در شهرداری صورت گرفته است، با وجود کمبود منابع به دنبال تخصیص این منابع به صورت مناسب به بخش‌های مختلف شهرداری قم هستیم، تلاش می‌کنیم که تحولی را در این زمینه شاهد باشیم.
دکتر سقائیان نژاد در بخش پایانی این مراسم با اشاره به بودجه شهرداری قم، اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری قم 2 هزار و 200 میلیارد تومان است و باید از ظرفیت‌های نهفته برای تحقق این بودجه استفاده کنیم.
وی ادامه داد: دولت اگر منابع و مصارف در گستره شهر را در اختیار شهرداری‌ها قرار بدهد، با آن‌ها می‌توانيم شهرها را اداره کنیم، اکنون هیچ اطلاعاتی را از سهم شهرداری‌ها در زمینه عوارض مختلف نداریم.
شهردار قم خاطرنشان کرد: درآمدهای پایدار جزو مسائلی است که باید به دنبال آن باشیم، نباید منبع درآمد شهرداری تنها فروش تراکم باشد و شهرداری قم باید برای کسب منابع درآمدی جدیدی تلاش کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwsbs.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما