چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 55613
منبع : خبرگزاری فارس
به دعوت فدراسيون كشتی ايران صورت گرفت

انتخاب 3 نماينده قم براي اعزام به كشتي اميدهاي دنيا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم از انتخاب سه نماينده قم براي همراهي تيم ملي ايران در مسابقات كشتي فرنگي اميدهاي جهان خبر داد.
انتخاب 3 نماينده قم براي اعزام به كشتي اميدهاي دنيا
انتخاب 3 نماينده قم براي اعزام به كشتي اميدهاي دنيا
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی 2017 این رشته روزهای 16 تا 27 آبان ماه به میزبانی خانه کشتی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی فدراسیون کشتی اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در حالی اعلام شد که کشتی‌گیران در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم زیر نظر کادر فنی خود را برای اعزام روزهای پایانی آبان ماه به مسابقات قهرمانی امیدهای دنیا آماده می‌کنند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: در جمع اعضای کادر فنی و کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی امید ایران سه نماینده قم حضور دارند، در حالی که یکی از آنها مربی تیم ملی است و دو نفر دیگر در جمع فرنگی‌کاران حضور دارند.

وی با بیان اینکه روح‌الله میکائیلی نماینده مربیان قم در کادر فنی تیم ملی است، خاطرنشان کرد: در حالی که حمید باوفا قهرمان اسبق این رشته سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران است، روح‌الله میکائیلی از قم به عنوان یکی از سه مربی برتر سال 1395 کشتی ایران در کنار حسن حسن‌زاده و مهرداد اسفندیاری‌فرد مربیان تیم ملی هستند.

وزیری با اشاره به عضویت کشتی‌گیران اوزان 59 و 80 کیلوگرم قم در تیم ملی امید، ابراز کرد: در وزن 59 کیلوگرم علیرضا نجاتی که دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2014 و مدال برنز جوانان آسیا در سال 2016 است نماینده کشتی قم محسوب می‌شود و در کنار خود دو رقیب به نام‌های میثم دل‌خانی از فارس و پویا ناصرپور از هیأت‌‌ کشتی خوزستان را دارد.

وی با بیان اینکه تیم ملی روزهای 30 آبان تا اول آذر در رقابت‌های جهانی به میزبانی بیدگوشچ کشور لهستان به میدان می‌رود، اظهار کرد: مهدی ابراهیمی دیگر نماینده قم در وزن 80 کیلوگرم تیم ملی امید است و با سابقه کسب مدال‌های گوناگون از رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا، در این وزن در کنار حسین فروزنده از هیأت‌‌ تهران برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی کشتی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtmei.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما