پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 55650
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت 13 آبان

قم نيوز : قم نیوز: دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.
پیام شهردار قم به مناسبت 13 آبان
پیام شهردار قم به مناسبت 13 آبان
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن 13 آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.
متن پیام شهردار قم به شرح ذیل است:    
ملت ایران از دیرباز با آگاهی و بیداری، در مقابل زورگویی‌ها و دشمنی‌های استکبار ایستاده و همواره پیرو چشم بیدار و بصیر جامعه بوده‌اند.
تاریخ ایران اسلامی پر است از صحنه‌های چشم‌نواز قطع دست بیگانه و ظالم از چارچوب و مرزهای ارزش و اقتدار و در نهایت این حرکت ارزشمند و والا به انقلابی شکوهمند و شیعی ختم شد.
در شکل‌گیری این شجره طیبه در سایه بیداری و بصیرت ملت، چه خون‌ها بر زمین ریخت و این شجره طیبه را بارورتر ساخت و عزم ملت را برای مقابله با زورگویی و ستم‌گری بیشتر کرد. در بین همین برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت ایران، 13 آبان که به تعبیر امام خوبی‌ها و مهربانی‌ها، انقلاب دوم بود، بار دیگر دست مستکبران و ظالمان عالم را رو کرد و در این صحنه این دانش آموزان و دانشجویان بودند که بصیرت ملت را به نمایش گذاشتند.
حرکت‌های ملت ایران در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و پیش از آن در مقابله با ظلم و ظالم، تثبیت این امر است که دیوار استکبار و زورگویی متزلزل‌تر از آن است که کسی به خود اجازه دهد ملتی را زیر بار طعنه‌های خود تحقیر کند.
ملت ما در قریب به چهار دهه انقلاب اسلامی نشان داده که روی پای خود ایستاده و بدون اتکا به هیچ قدرتی، روز به روز مقتدرتر مقابل زیاده‌خواهی‌ها و ظلم جویی‌ها می‌ایستد و امروز است که آزادی‌خواهان جهان با همین پشتوانه ایران اسلامی را پناه مظلومان و مستضعفان می‌دانند.
اینجانب به نمایندگی از خادمان مردم شریف، ولایت‌مدار و انقلاب قم مقدس در مجموعه مدیریت شهری، ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و شهدای این روز، اعلام می‌دارد که همچون ایام تاریخ‌ساز دیگر مجموعه مدیریت شهری ضمن حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی این روز بزرگ، تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خواهد داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawinm.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما