جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 55670
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات هان‌مادانگ و پومسه / كريمي‌مهر نايب‌رئيس جديد هیأت‌‌ قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم از معرفي نايب‌رئيس جديد اين هيات و برگزاري رقابت‌هاي هان‌مادانگ و پومسه قهرماني قم با حضور چهره‌هاي شاخص اين رشته در تمام رده‌هاي سني خبر داد.
خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات هان‌مادانگ و پومسه / كريمي‌مهر نايب‌رئيس جديد هیأت‌‌ قم
خانه تكواندو قم ميزبان مسابقات هان‌مادانگ و پومسه / كريمي‌مهر نايب‌رئيس جديد هیأت‌‌ قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌‌ تکواندو استان روز جمعه سوم آذر ماه برای برگزاری مسابقات هان‌مادانگ و پومسه در تمامی گروه‌های سنی و رده‌های کمربندی ویژه ‌پسران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در این دوره از مسابقات از روز هشتم آبان ماه آغاز شده و تا 27 آبان ادامه می‌یابد، ضمن اینکه شرکت کنندگان در گروه‌های سنی زیر هشت سال، 9 تا 11 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: در رده سنی زیر هشت سال متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا، در رده 9 تا 11 سال متولدین یازدهم دی‌ماه سال 84 تا دهم دی‌ماه 87، رده 12 تا 14 سال متولدین یازدهم دی‌ماه سال 81 تا دهم دی 84 با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در رده 15 تا 17 سال متولدین یازدهم دی‌ماه سال 78 تا دهم دی‌ سال 81، در رده سنی 18 تا 30 سال متولدین یازدهم دی‌ماه سال 65 تا دهم دی ماه سال 78 و در رده سنی بالای 31 سال متولدین دهم دی‌ماه سال 1365 به پائین روی شیاپچانگ می‌روند.

جمشیدی عنوان کرد: مسابقات در رشته سونال و جوموک با توجه به درخواست متقاضیان به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان باید تصویر فیش واریزی، کارت بیمه ‌ورزشی سال 9۶، رضایت‌نامه مربی به همراه کد ملی، نام و نام ‌خانوادگی، تاریخ تولد و همچنین نام رشته‌هایی که خواهان شرکت در آن هستند را به هیأت‌‌ ارسال کنند.

وی در پایان از انتصاب نایب‌رئیس جدید هیأت‌‌ تکواندو قم خبر داد و اظهار کرد: خانم فرشته کریمی‌مهر به عنوان نایب‌رئیس بانوان هیأت‌‌ تکواندو استان قم منصوب شده است و امیدواریم از این بعد شاهد اتفاقات و پیشرفت‌های خوبی در بخش بانوان هیأت‌‌ باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxeqp.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما