شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 55728
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت پينگ‌پنگ بازان 28 تيم صورت گرفت

معرفي برترين‌هاي دوبل تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : قم نیوز: برترين‌هاي بخش دوبل مسابقات تور ايراني تنيس روي‌ميز در سومين روز برگزاري اين مسابقات در شهر مقدس قم معرفي و تجليل شدند.
معرفي برترين‌هاي دوبل تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم
معرفي برترين‌هاي دوبل تور ايراني تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی‌میز ویژه پسران پینگ‌پنگ باز رده سنی جوانان از روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه در قم آغاز شده و امروز در روز سوم برگزاری این پیکارها نفرات برتر بخش دوبل این دوره از مسابقات مشخص شدند.

مدعیان کسب مقام قهرمانی بخش دوبل این دوره از رقابت‌ها ابتدا در مرحله مقدماتی با یکدیگر پیکار کردند و سپس دیدارهای مرحله حذفی و نهایی به انجام رسید، رقابت‌هایی که با عنوان جام شهید آبکار و به مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز در قم جریان دارد.

در این مسابقات که به میزبانی سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام می‌رسد، با پایان رقابت‌های مراحل مقدماتی و نهایی، دیدار فینال برای تعیین قهرمان بخش دوبل در اوج حساسیت برگزار شد، رقابتی که در آن ترکیب دو نفره سیدمحمد موسوی از مازندران و سیدمحمدامین‌ صمدی از تهران موفق به شکست سه بر یک تیم دوبل علی شعاری از مازندران و امیررضا عباسی از تهران شد.

همچنین با مشخص شدن رده‌بندی نهایی پیکارهای بخش دوبل، عنوان سوم مشترک به تیم‌های علیرضا رهنما از هیأت‌‌ تنیس روی‌میز آذربایجان شرقی و علی نظری از لرستان به همراه تیم دوبل آرین غفاری از تمی هیأت‌‌ البرز و میلاد عابدینیان از تیم هیأت‌‌ اصفهان تقسیم شد.

رتبه‌های اول تا چهارم بخش دوبل در حالی مشخص شدند که تیم دو نفره سیدمحمدامین منتظری و پویا وفایی از هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم در مجموع به عنوان پنجمی این دوره از مسابقات بسنده کردند، در حالی که این رقابت‌ها با حضور تعداد 156 پینگ‌پنگ باز از 28 استان تا یکشنبه چهاردهم آبان ماه در سالن شهید رضائیان قم جریان دارد.

با مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم مشترک بخش دوبل پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز پسران جوان در قم، مراسم اهداء مدال‌های این بخش با حضور روح‌الله رمضانی‌ورزنه معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7u9n.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما