شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 55733
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 61 كيلوگرم صورت گرفت

نعمتيان مرد طلايي قم در كشتي آزاد ايران

قم نيوز : قم نیوز: آزادكار 61 كيلوگرم تيم هيات كشتي استان قم با كسب مقام نخست و نشان طلا به كار خود در پيكارهاي آزاد قهرماني رده سني بزرگسالان ايران پايان داد.
نعمتيان مرد طلايي قم در كشتي آزاد ايران
نعمتيان مرد طلايي قم در كشتي آزاد ايران
به گزارش قم نیوز در حالی که هیأت‌‌ کشتی استان قم به مدت دو روز میزبان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران بود، تیم کشتی آزاد قم در این رده سنی برای کسب عناوین برتر کشور برای رویارویی با حریفان راهی شهرستان بندر گز شد.

تیم کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان هیأت‌‌ قم متشکل از 12 آزادکار راهی رقابت‌های قهرمانی کشور در بندر گز استان گلستان شد، در حالی که مجید محمدی‌زاده به عنوان مربی و سرپرست این تیم را در جدال برای کسب عناوین برتر مسابقات بزرگسالان ایران بر عهده داشت.

برای تیم کشتی آزاد هیأت‌‌ قم در این دوره از مسابقات فرشید مرادزاده، روح الله نعمتیان، رضا سعادت، مهدی مجیدی، علی نبوی‌سرشت، علی ربیعی، وحید احمدی‌منش، مهدی فانی، جلیل محمدی، سیدعلی سهیلی، داود یارجان‌علی و مهدی اصفهانی به روی تشک رفتند.

در شرایطی که بین داوران قضاوت کننده رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در بندر گز سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم و مسوول کمیته داوران هیأت‌‌ کشتی قم نیز حضور داشت، مسوولیت سرپرستی فنی این رقابت‌ها نیز بر عهده نیما صادقی بود.

در این مسابقات روح‌الله نعمتیان شاخص‌ترین کشتی‌گیر قم بود و در وزن 61 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تشک رفت و با شکست دادن تمامی آنها موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد اما تیم هیأت‌‌ کشتی قم در رقابت تیمی با سه شکست و یک برد به کار خود پایان داد.

تیم هیأت‌‌ کشتی قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها ابتدا با نتیجه هشت بر دو به خراسان‌رضوی باخت در حالی که روح‌الله نعمتیان و علی ربیعی کشتی‌گیران پیروز قم بودند، در مسابقه دوم 9 بر یک مغلوب کردستان شد که تنها پیروزی این تیم را باز هم نعمتیان به دست آورد.

سومین مسابقه تیم هیأت‌‌ قم برابر گلستان با نتیجه هشت بر دو به نفع میزبان تمام شد و بردهای قم را روح‌الله نعمتیان و داود یارجان‌علی کسب کردند و در نهایت آخرین مسابقه تیم هیأت‌‌ قم با مرکزی پنج بر پنج مساوی شد و قم در مسابقه‌ای که توسط فرشید مرادزاده، روح‌الله نعمتیان، علی ربیعی، مهدی فانی و داود یارجان‌علی به پیروزی دست یافته بود، در بخش تیمی نیز از نظر پوئن‌شماری برنده شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1mqp.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما