يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 55743
منبع : خبرگزاری فارس
در ليگ‌هاي خردسالان و نونهالان ايران صورت گرفت

صعود دلنشين دختران كاراته‌كاي ايثار قم / شاگردان شريفي در مسير قهرماني

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي دختران دو رده سني خردسالان و نونهالان كاتاي باشگاه ايثار قم به مرحله دوم رقابت‌هاي فصل 1396 مسابقات باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.
صعود دلنشين دختران كاراته‌كاي ايثار قم / شاگردان شريفي در مسير قهرماني
به گزارش قم نیوز ایثار قم با هدایت آرزو شریفی از مربیان جوان کاراته استان قم در مسابقات لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در بخش کاتا با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و در پایان مرحله مقدماتی لیگ‌های کاتای خردسالان و نونهالان مجوز صعود به مرحله دوم را به دست آورد.
معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم لیگ‌های پایه کاراته دختران کشور در حالی صورت گرفت که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته چهارم مرحله مقدماتی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و تیم ایثار قم با موفقیت از این مرحله عبور کرد.
هفته چهارم لیگ‌های کاتای خردسالان، نونهالان، جوانه و آینده‌سازان در حالی به انجام رسید که در لیگ کاتا خردسالان از گروه سوم مقدماتی، تیم ایثار قم در مرحله نخست دور برگشت به مصاف باشگاه ارغوان رفت و در مرحله دوم با تیم شهر قدس به رقابت پرداخت، ضمن اینکه در مرحله سوم به مصاف باشگاه مهر ایران رفت.
در لیگ کاتای نونهالان دختر کشور نیز در گروه نخست و از مرحله آغازین دور برگشت ایثار قم با باشگاه آهو و در مرحله دوم با باشگاه اسدی‌فر به رقابت پرداخت، ضمن اینکه در مرحله سوم استراحت کرد تا در مرحله چهارم دور برگشت به مصاف تیم هیات کاراته سمنان برود.
اما در لیگ جوانه و آینده‌سازان که شکل ترکیبی انجام می‌شود، ایثار قم در گروه دوم مقدماتی ابتدا از مرحله اول دور برگشت به مصاف شوتوکان jks مازندران رفت، در مرحله دوم با باشگاه آهو رقابت کرد و در مجموع به کار خود در این مرحله پایان داد.
ایثار در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان لیگ‌های پایه کاتای دختران ایران مجوز صعود به جمع هشت تیم برتر را در حالی کسب کرد که در لیگ خردسالان ابتدا 11 بر صفر از سد ارغوان گذشت، سپس 10 بر یک شهر قدس را برد و در بازی سوم 10 بر یک مقابل مهر ایران به برتری رسید.
نماینده موفق کاتای دختران قم در لیگ نونهالان ابتدا در جدالی سخت و نفس‌گیر هفت بر 6 از سد باشگاه آهو عبور کرد، سپس 10 بر یک به باشگاه اسدی‌فر باخت و بعد از استراحت در دور سوم مسابقه مرحله چهارم را با نتیجه قاطع 11 بر صفر از تیم هیأت‌‌ کاراته سمنان برد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcds50k.yt0ko6a22y.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما