سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 55825
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تيراندازي با كمان قم:

برترين كمانداران قم معرفي شدند / رتبه سوم كماندار قم در رنكينگ ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تيراندازي با كمان استان قم از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني مردان قم خبر داد.
برترين كمانداران قم معرفي شدند / رتبه سوم كماندار قم در رنكينگ ايران
به گزارش قم نیوز احمد فتحی امروز در قم، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اقدام به برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی مردان قم صورت گرفت و این پیکارها با حضور کمانداران قم در مسافت 18متر داخل سالن به انجام رسید.
وی با بیان اینکه خانه تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم میزبانی این رقابت‌ها را انجام داد، ابراز کرد: این رقابت‌ها در دو مرحله به انجام رسید و بعد از برگزاری مرحله نخست در مجموعه ورزشی خورشید منطقه صدوق قم، برای برگزاری مرحله دوم برنامه‌ریزی شد.
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: این مسابقات با مشارکت مدیریت مجتمع ورزشی خورشید به انجام رسید و کمانداران این  مجتمع و همچنین  تیراندازانی از پایگاه‌های مساجد و هیات تیراندازی با کمان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی سپس به نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها اشاره و اضافه کرد: نفرات اول و سوم این مسابقات از پایگاه‌های مساجد قم بودند، به طوری که از مسجد قدس بنیاد امام خمینی (ره) سعید غلامی بالاتر از دیگر شرکت کنندگان به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.
فتحی عنوان کرد: نفر دوم و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها کماندار باشگاه خورشید قم یعنی احمد صالح بود و سیدعلیرضا بنی‌اشراف در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه در بخش بانوان فاطمه مصباحی از تیم هیات تیراندازی با کمان قهرمان شد و خانم‌ها موسوی و لطفیان از باشگاه خورشید رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
وی در پایان به درخشش کماندار قم در مسابقات مرحله نخست رنکینگ تیراندازی با کمان قهرمانی ایران اشاره و بیان کرد: در این رقابت‌ها که حدود یک ماه قبل به میزبانی گرگان به انجام رسید، رضا ده‌پرور به نمایندگی از هیأت‌ قم بعد از درخشش در رقابت‌های نوجوانان ایران و دعوت به تیم ملی، موفق به کسب مقام سوم شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcenv8n.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما