سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55828
منبع : خبرگزاری فارس
مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف:

برنامه «سلام اربعين» از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه «سلام اربعين» از اين رسانه به مناسبت اربعين حسيني خبر داد.
برنامه «سلام اربعين» از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی در قم، با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه اربعین اظهار کرد: برنامه سلام اربعین روز 17 آبان مصادف با شب اربعین ساعت 19:15 تا 21 از این رسانه پخش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط دوسویه محبت و زیارت، زیارت اربعین در متون و نصوص دینی، شرح عبارت‌هایی از زیارت اربعین و موضوع خیرخواهی امام حسین(ع) و تلاش برای نجات انسان‌ها از آتش با توجه به زیارت اربعین از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از تولید برنامه چلچراغ اشک ویژه روز اربعین خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 8:40 تا 11:30 از این رسانه پخش می‌شود که حاوی موضوعاتی مانند اوصاف ولی خدا در زیارت اربعین است و به فضائل حضرت در زیارت اربعین پرداخته می‌شود؛ محسن عرفان به عنوان کارشناس این برنامه ویژگی‌های منحصر به فرد امام حسین(ع) را بیان می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: پخش برنامه در مسیر بهشت از 13 آبان شروع شده که به صورت زنده از ساعت 10:15 تا 11 و16 تا 16:45 به طور مستقیم از موکب حضرت معصومه عمود 1080 پخش می‌شود.
محمودی عنوان کرد: موضوع این برنامه در زمینه آداب زیارت و اخلاق در زیارت برای رسیدن به مقصود اصلی زیارت و قرب به خدا است.
وی با اشاره به سخنی از امام حسن عسکری(ع) گفت: ایشان فرمودند «قرائت زیارت اربعین یکی از نشانه‌های شیعه است» این زیارت را می‌توان از راه دور و نزدیک قرائت کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdch66nm.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما