چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 55851
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد

وجود 45 هزار خانه خالی از سکنه در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس سرشماری سال 95، 45 هزار خانه خالی از سکنه در شهر قم وجود دارد و بسیاری از این خانه‌ها، خانه‌های لوکس هستند.
وجود 45 هزار خانه خالی از سکنه در شهر قم
به گزارش قم نیوز حسن صبوری شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به رشد تعداد پروانه‌های صادر شده برای ساخت مسکن در شهر قم اظهار کرد: امسال تعداد صدور این پروانه‌ها در مناطق هشت گانه شهر قم نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرد، البته به محض صدور پروانه، ساخت مسکن شروع نمی‌شود.
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته بیش از نیاز استان قم در این استان مسکن ایجاد شد، براساس سرشماری سال گذشته، 45 هزار خانه خالی از سکنه در شهر قم وجود دارد، همچنین 45 هزار واحد مسکن مهر هم در این شهر احداث شد. بسیاری از خانه‌های خالی در شهر قم خانه‌های نوساز لوکس هستند که تاکنون به فروش نرفته اند و مشتری ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به دنبال این است که مسکن از یک کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل شود و قرار نیست که دیگر رشدهای فزاینده در بخش مسکن در کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdfj0k.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما