پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 55877
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد

حل مشکلات بیمارستان خاتم/بیمارستان امیرالمومنین(ع) تحولی در زیرساخت‌های درمانی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: خوشبختانه مشکلات بیمارستان خاتم (هزارتختخوابی) رفع شده و عملیات اجرایی آن شتاب گرفته است.
حل مشکلات بیمارستان خاتم/بیمارستان امیرالمومنین(ع) تحولی در زیرساخت‌های درمانی است
حل مشکلات بیمارستان خاتم/بیمارستان امیرالمومنین(ع) تحولی در زیرساخت‌های درمانی است
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: خوشبختانه روند تحول آفرینی در عرصه توسعه تخت‌های بیمارستانی و بیمارستان سازی در قم انجام شده و شاهد هستیم در دو بخش شهر دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و شهدا در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: خوشبختانه مشکلات بیمارستان خاتم (هزارتختخوابی) نیز رفع شده و عملیات اجرایی آن شتاب گرفته که چند روز پیش از آن محل بازدیدی داشتم.

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) یک بیمارستان خیرساز است که توسط وزارت بهداشت تجهیز می‌شود و روند رو به رشدی دارد که تحولی عظیم در استان به شمار می‌رود.

بهشتی گفت: امروز در جلسه ای که با حضور مسؤولان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، موضوع آب، گاز، برق و مسائل مربوط به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد دستگاه‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: در خصوص پارکینگ این بیمارستان نیز محوطه‌ای در کنار بیمارستان قرار دارد که به صورت روباز از پارکینگ آن استفاده می‌شود و مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم، پارکینگی به صورت مجهز و دارای طبقه احداث شود که از دو طرف بیمارستان و خیابان برای همگان دسترسی به وجود آید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzwbs.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما