جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 55909
منبع : خبرگزاری فارس
با انجام دیدارهای هفته چهارم صورت می‌گیرد

برگزاری 4 مسابقه فوتسال جام شهدای مدافع حرم در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از برگزاری چهار مسابقه بازی‌های لیگ برتر با عنوان جام شهدای مدافع حرم در قم خبر داد.
برگزاری 4 مسابقه فوتسال جام شهدای مدافع حرم در قم
برگزاری 4 مسابقه فوتسال جام شهدای مدافع حرم در قم
به گزارش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و امسال برای نخستین‌بار تیم‌ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا قهرمان این فصل مشخص شود.

وی ادامه داد: به واسطه حضور بازیکنان مستعد در ترکیب تیم‌های مختلف، شاهد یک لیگ جذاب و پویا هستیم و هر هفته که از برگزاری بازی‌ها می‌گذرد بر حساسیت رقابت‌ها افزوده می‌شود تا تیم قهرمان برای حضور در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور را بشناسیم.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی این کمیته برای دیدارهای هفته چهارم، بیان کرد: اتفاق مهم دیگری که امسال در لیگ برتر فوتسال قم رخ داده، نام‌گذاری این لیگ با عنوان جام شهدای مدافع حرم است، ضمن اینکه هر هفته از مسابقات را به نام یکی از این شهدای گرانقدر برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال قم از روز دوشنبه 22 آبان ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان آغاز می‌شود و هشت تیم در چهار مسابقه به یاد شهید سعید سامان‌لو برابر یکدیگر به میدان می‌روند، در حالی که هم اکنون تیم نبرد در صدر ایستاده است.

بمانی خاطرنشان کرد: نخستین بازی این هفته را تیم‌های ماهان و نبرد برگزار می‌کنند، ضمن اینکه در سایر بازی‌ها شهرداری به مصاف مقاومت می‌رود، نبرد با آتلیه‌ یاقوت دیدار می‌کند و تیم‌های شیر ویژه با آرش برگزار کننده آخرین مسابقه این هفته در سالن شهید حیدریان قم هستند.

وی در پایان اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم نیز با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند، ضمن اینکه هشت تیم در لیگ دسته دوم به میدان می‌روند تا دو تیم از جمع آنها مجوز صعود به دسته بالاتر را کسب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwwnm.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما