يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 55974
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال قم خبر داد

آغاز مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان در قم / استارت نخستين دوره ليگ زير 15 سال

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال استان قم از آغاز مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان و همچنين استارت نخستين دوره ليگ زير 15 سال در قم خبر داد.
آغاز مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان در قم / استارت نخستين دوره ليگ زير 15 سال
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی امروز در قم، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور، برنامه هفته نخست از مرحله پایانی لیگ نونهالان زیر 14 سال قم با کمی تغییر مواجه شد.
وی ادامه داد: بر این اساس دیدارهای هفته نخست از دور پایانی لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های استان قم از روز پنجشنبه 25 آبان ماه به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم و با برگزاری سه مسابقه حساس و تعیین کننده برگزار می‌شود.
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: در این روز ابتدا تیم‌های سیاه‌جامگان و عقاب رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و دومین بازی بین تیم‌های نونهالان فراز و پیام برگزار می‌شود، ضمن اینکه شاهین و سهیل برگزار کننده سومین بازی این هفته هستند.
وی سپس به برنامه‌ریزی این کمیته برای برگزاری نخستین دوره لیگ فوتبال نونهالان زیر 15 سال باشگاه‌های قم اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز برنامه‌ریزی شده و تیم‌ها تا 24 آبان برای اعلام آمادگی و تکمیل مدارک خود فرست دارند.
عمویی به شرایط سنی رقابت‌های لیگ زیر 15 سال فوتبال نونهالان قم نیز اشاره و عنوان کرد: در این لیگ فوتبالیست‌های متولد دهم دی‌ماه سال 1382 تا یازدهم دی‌ماه سال 1386 مجاز به عضویت در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند.
وی خاطرنشان کرد: لیگ‌های فوتبال رده‌های سنی پایه استان قم در تمامی گروه‌های سنی برنامه‌ریزی شده و هدف این است که محصول استعدادیابی در تمام مدارس و آکادمی‌های فوتبال قم در این لیگ‌ها به خوبی توانایی و استعداد خود را به نمایش بگذارند و فوتبال قم آینده خوبی داشته باشد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcjxhei.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما