يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 56004
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله خاتمی:

به راهپیمایان اربعین انگ نزنید

رویارویی با سالار شهیدان عاقبت خوشی ندارد
قم نيوز : قم نیوز: عضو خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین اعلام کرد: برخی با تحلیل‌های نادرست و بی‌ریشه خواندن آن یا انگ غیرخدایی زدن به راهپیمایانی که عشق به ابا‌عبدالله در جانشان موج می‌زند، نباید این نعمت را ناسپاسی کنند. این جا دیگر با یک جریان سیاسی طرف نیستند بلکه با ابا‌عبدالله روبه رو هستند و تجربه تاریخی می‌گوید رویارویی با سالار شهیدان عاقبت خوشی ندارد.
به راهپیمایان اربعین انگ نزنید/رویارویی با سالار شهیدان عاقبت خوشی ندارد
به راهپیمایان اربعین انگ نزنید/رویارویی با سالار شهیدان عاقبت خوشی ندارد
به گزارش قم نیوز در پیام آیت الله سید احمد خاتمی آمده است: اربعین حسینی و راهپیمایی میلیون‌ها نفری دلداگان دین، مصداق شعائر دینی است که قرآن آن را نشانه‌ تقوای دل می‌داند، مراسم اربعین حسینی و این راهپیمایی، مانور به خشم آورنده‌ دشمن است که قرآن آن را عمل صالح می‌داند.

در این پیام تصریح شده است: این مراسم، سنتی است که ریشه در ده‌ها روایت دارد که برای زیارت ابی‌عبدالله با پای پیاده اجر فراوان ذکر می‌کنند. این عبادت بزرگ، شیوه‌ بزرگانی چون شیخ انصاری از مراجع بزرگ نجف بوده که در چند قرن اخیر با فراز و نشیب بوده است.

در پیام عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شده است: این مراسم فرصت مغتنم و نعمت بزرگی الهی است که باید شاکر آن بود و تلاش در جهت عمق بخشیدن بیشتر آن را داشت. این مراسم کاملاً صبغه دینی و ارزشی دارد و هیچ‌ وابستگی سیاسی، جناحی و حزبی با هیچ جریانی ندارد.

در این پیام تصریح شده است: کسانی، با تحلیل‌های نادرست و بی‌ریشه خواندن آن یا انگ غیرخدایی زدن به راهپیمایانی که عشق به ابی‌عبدالله در جانشان موج می‌زند، این نعمت را ناسپاسی نکنند. اینجا دیگر با یک جریان سیاسی طرف نیستند با ابا‌عبدالله روبه‌رو هستند و تجربه تاریخی می‌گوید رویارویی با سالار شهیدان عاقبت خوشی ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcee78n.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما