دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 56032
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري خبر داد:

نخستین رستوران لنجی شناور در قم راه اندازی می شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري از رسيدن لنج رستوران درياچه جوان در اواخر این هفته به قم خبر داد.
نخستین رستوران لنجی شناور در قم راه اندازی می شود
نخستین رستوران لنجی شناور در قم راه اندازی می شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا معرفت با اشاره به ابعاد لنج درياچه جوان اظهار كرد: اين لنج 24 در هفت متر در سه طبقه در قالب رستوران و تالار است كه 400 نفر ظرفيت دارد و نخستين رستوران لنجي شناور در آب در كشور محسوب مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: امكان برگزاري انواع مراسم‌ها، كنفرانس‌ها، جشن‌ها و ميهماني‌ها در اين لنج وجود دارد 30 ميليون تومان كرايه براي حمل اين لنج از بوشهر به قم هزینه شده است.
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با بيان اينكه به احتمال زياد این لنج  اواخر همین هفته در قم مستقر مي‌شود گفت: چهارشنبه در ابتداي ورود لنج در میدان ارتش در معرض ديد شهروندان قرار داده مي‌شود و با نصب بنر محل استقرار لنج اطلاع‌رساني مي‌شود و پنجشنبه لنج از خودرو پايين آورده مي‌شود انتقال اين لنج با سعي و تلاش سرمايه‌گذار صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: درياچه جوان داراي عمق 17 متر است كه بهترين مكان براي غواصي، ماهيگيري و قايق پدالي و موتوري محسوب مي‌شود اكنون در حال دريافت مجوز هواپيماي تفريحي هستيم.
معرفت عنوان كرد: امكان بهره‌مندي از فست فود، بستني، آب ميوه، غذاهاي محلي شمالي تا غذاي جنوبي، كردي و تركي در اين رستوران لنج وجود دارد و دوچرخه سواري، اسكيت روي آب، اسكوتر آبي و زميني و ماشين‌هاي شارژي از ديگر امكانات در نظر گرفته شده براي اين پروژه است.
 وي يادآور شد: فاز اول اين پروژه رستوران و لنج است بانجي جامپينگ و هواپيماي تفريحي در فاز دوم قرار دارد البته در نظر داريم هواپيماي تفريحي سريع‌تر راه‌اندازي شود.
قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با بيان اينكه حجم سرمايه‌گذاري براي كل پروژه حدود 2 ميليارد تومان است گفت: سعي مي‌شود 22 بهمن فاز اول پروژه در قالب رستوران تالار لنج افتتاح شود كه همزمان سعي بر اين است كه هواپيماي تفريحي نيز راه‌اندازي شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0xdt.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما