چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۵
کد مطلب : 56106
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

برگزاري پيكارهاي انتخابي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان در قم

قم نيوز : قم نيوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: پيكارهاي قهرماني و انتخابي كشتي آزاد و فرنگي رده سني نوجوانان اين هفته در قم برگزار مي‌شود.
برگزاري پيكارهاي انتخابي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان در قم
برگزاري پيكارهاي انتخابي كشتي آزاد و فرنگي نوجوانان در قم
به گزارش قم نيوز احمد رضایی امروز اظهار کرد: برگزاری مسابقات انتخابی رده سنی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی قم با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع حرم روز پنجشنبه هفته جاری 25 آبان ماه در قم به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: آیین وزن‌کشی کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات روز چهارشنبه 24 آبان در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه برگزار می‌شود و رقابت آزادکاران و فرنگی‌کاران آینده‌دار قم نیز از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم افزود: این مسابقات در 10 وزن به انجام می‌رسد و تمامی کشتی‌گیران در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای شرکت در این دوره باید به هنگام ثبت‌نام و برگزاری رقابت‌ها کارت بیمه ورزشی معتبر سال 96 خود را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری پیکارهای انتخابی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان قم، شناخت برترین‌های اوزان مختلف برای دعوت آنها به اردوی آماده‌سازی و مشخص کردن ترکیب نهایی تیم‌های هر دو رشته به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور است.

رضایی عنوان کرد: قم همواره در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفق و عملکرد خوبی داشته و چهره‌های مستعدی که زیر نظر مربیان پرتوان و با دانش کشتی قم در اردوهای استعدادیابی در این رشته ورزشی پرورش یافته‌اند، برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: به واسطه حضور موفقی که کشتی‌‌گیران ما به ویژه فرنگی‌کاران در رقابت‌های داخلی دارند و مدال‌های متنوعی کسب نصیب آنها می‌شود، در سال‌های اخیر همواره نماینده‌های زیادی در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی داشته‌‌ایم و همین مهم باعث شده تا هیأت‌‌ کشتی یکی از هیات‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم از مسابقات خارجی باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-znm.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما