چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 56124
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله فقیهی:

وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم گفت: حفظ حریم دین و کشور از مشترکات همه مردم است و حفظ وحدت در تمام عرصه ها اقتدار اسلام را حفظ کرده و زمینه شکست مستکبران را فراهم می‌کنند.
وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌
وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محسن فقیهی با بیان این‌که تکفیری‌های به اسلام پایبند نیستند گفت: مسلمانان باید تسلیم قران و دستورات معصومین(ع) باشند، اما از رفتار و اعمال تکفیری‌ها مشخص است که به اسلام پایبند نیستند و به دستورات قران عمل‌ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد ایجاد جنگ و مخدوش کردن چهره اسلام هستند، اظهار کرد: دشمنان با ایجاد جنگ و خونریزی به وسیله دست نشاندگان خود از جمله داعش، در صدد خلط مسائل و فریب افکار عمومی و زشت نشان دادن چهره اسلام هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مسئولان آمریکایی به حمایت از داعش اعتراف کردند تصریح کرد: جنگ داعش با جهان اسلام یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا و صهیونیست برای تضعیف اسلام است و مسلمانان باید در برابر این توطئه هوشیار باشند.
وی با تاکید بر اینکه داعش دست نشانده آمریکا است ادامه داد: داعش با اسلام هیچ میانه‌ای ندارد و همه مسلمانان از قتل، کشتار و رفتار‌های آن‌ها بیزار هستند؛ اسلام دین صلح و مهربانی است و قتل و کشتار مردم بی‌گناه در اسلام جایی ندارد.
آیت‌الله فقیهی در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت در امت اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند و مسلمانان باید هوشیار باشند و از اختلافات بپرهیزند چرا که وحدت مسلمانان در نهایت موجب شکست استکبار و دست‌نشانده‌‌های آن می‌شود.
وی با بیان این‌که وحدت مسلمانان دژ محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است‌ افزود: حفظ حریم دین و کشور از مشترکات همه مردم است و حفظ وحدت در تمام عرصه ها اقتدار اسلام را حفظ کرده و زمینه شکست مستکبران را فراهم می‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: توجه به دشمن اصلى و مقابله با آن در گرو وحدت و اتحاد مسلمانان است و در این راستا تقویت وحدت اسلامى بیش از پیش ضروری است تا دشمن از رسیدن به اهداف خود و تضعیف مسلمانان باز ماند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkznm.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما