پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 56154
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

آغاز مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: ديدارهاي مرحله نهايي مسابقات ليگ فوتبال نونهالان از اين هفته در قم آغاز مي‌شود.
آغاز مرحله نهايي ليگ فوتبال نونهالان در قم
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی در قم، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم شاهد بازی‌های زیبا و جذابی بین تیم‌های شرکت کننده بودیم و قطعا مسابقات نهایی جذاب‌تر خواهد بود.
وی ادامه داد: از جمع تیم‌هایی که در مرحله مقدماتی لیگ فوتبال نونهالان قم حضور داشتند، 6 تیم سیاه‌جامگان، عقاب، فراز، شاهین، پیام و سهیل موفق به کسب مجوز حضور در مرحله پایانی شده‌اند و قهرمان این دوره از مسابقات را این تیم‌ها تعیین خواهند کرد.
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: بازی‌های مرحله نهایی از روز پنجشنبه 25 آبان ماه در قم آغاز می‌شود و طبق برنامه سه بازی حساس در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم با حضور علاقمندان به فوتبال به انجام می‌رسد.
وی اضافه کرد: روز پنجشنبه نخستین مسابقه بین تیم‌های سیاه‌جامگان و عقاب به انجام می‌رسد و کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال قم برای این دیدار داوودآبادی، معیری، کلانتر و چوپانی را به عنوان اعضای تیم داوری معرفی کرده است و دومین بازی بین تیم‌های فوتبال فراز و پیام برگزار می‌شود.
عمویی عنوان کرد: در دیدار تیم‌های فراز و پیام امیرحسین صادقی به همراه چوپانی، بهلولی و معیری بازی را قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه سومین بازی بین تیم‌های شاهین و سهیل با قضاوت نصراللهی، بابایی، قلی‌زاده و بهلولی در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه فوتبال قم آینده بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: امسال همکاری بسیار خوبی بین کمیته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ فوتبال استان قم وجود داشت و حمایت‌ها و همیاری این عزیزان بابت برای برگزاری مطلوب مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های قم جای تقدیر دارد و امیدوارم به زودی استعدادهای فوتبال قم را در سطوح بالاتر ببینیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcay6nm.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما