سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 56651
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

جوانان انقلابی از فرصت‌های فضای مجازی کمال استفاده را ببرند

قم نيوز : مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه فضای مجازی دارای محاسن و معایبی است، گفت: مطالبه رهبر انقلاب این است که جوانان انقلابی و بسیجی در این عرصه حضور یافته و از فرصتی که فضای مجازی در اختیار آنها قرار داده است، کمال استفاده را ببرند.
جوانان انقلابی از فرصت‌های فضای مجازی کمال استفاده را ببرند
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار در همایش بسیج، نماز و فضای مجازی که در سالن‌ همایش‌های مرکز فرهنگی فاطمه الزهرا(س) سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: سپاه، ارتش و جوانان بسیجی با توکل بر خداوند متعال توانستند بر گروه تکفیری وهابی داعش غالب شوند. 
وی بیان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در عرصه‌های مختلف کشور‌های اسلامی با پایمردی جوانان انقلابی، بسیجی و نیرو‌های مقاومت حاصل شده است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به حادثه دردناک زلزله کرمانشاه و حضور رهبر معظم انقلاب در این مناطق، بیان کرد: سخنان معظم‌له در ارتباط با بحث زلزله و لزوم امداد‌ رسانی فوری به آسیب دیدگان بسیار مفید واقع شد.
وی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، کمک رسانی‌ها و خدمت‌گذاری‌ها در مناطق زلزله زده خوب بود اما از ارگان‌ها و دستگاه‌ها انتظار می‌رفت تا با سرعت عمل بالاتری مسأله اسکان موقت زلزله‌ زدگان را فراهم می‌کردند.
خامه‌یار با اشاره به عملکرد بسیار خوب ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ارتش و سپاه در صحنه‌های عملیاتی به وضوح نشان دادند که تا ایجاد شرایط مساعد برای اسکان دائم مردم زلزله زده، همراه مردم کرمانشاه خواهند بود. 
وی گفت: مدیریت بحران در استان کرمانشاه با همبستگی سازمان‌ها، ارگان‌ها و مردم سراسر کشور انجام پذیرفت، از این رو باید قدر این نعمت و همبستگی را بدانیم.
مدیر ستاد اقامه نماز قم عنوان کرد: در نخستین دقایق این حادثه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پوشش حمایتی خود را از 196 روستا آغاز کرد و بلافاصله ارتش وارد شهر‌ها شد و نیاز‌های مورد نیاز مردم را تأمین کرد.
وی با اشاره به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت بالای فضای مجازی، اظهار کرد: فضای مجازی دارای محاسن و معایبی است. مطالبه رهبر انقلاب این است که جوانان انقلابی و بسیجی در این عرصه حضور یافته و از فرصتی که فضای مجازی در اختیار آنها قرار داده است، کمال استفاده را ببرند.
وی از برگزاری اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: این همایش پایان آذر ماه سال جاری در هرمزگان برگزار خواهد شد و تا به امروز بیش از هزار و 300  اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
خامه‌یار با بیان اینکه برای سالم‌سازی یک جامعه هر فرد در وهله نخست باید اصلاح را از خود آغاز کند،  بیان کرد: نماز از به وجود آمدن منکرات جلوگیری می‌کند، به همین علت اگر ما به نماز اهمیت بدهیم، جامعه‌ای سالم و صالح خواهیم داشت.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdccseqp.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما