چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 56697
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نشست «ارزیابی چالش‌های دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایلینوی

قم نيوز : دانشجویان دانشگاه ایالتی غرب ایلینوی پنج شنبه این هفته نشستی با عنوان «ارزیابی چالش‌های پیش روی دانشجویان مسلمان و لاتین»، برگزارکرده و در این رویداد به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به اقلیت‌ها و مهاجران خواهند پرداخت.
نشست «ارزیابی چالش‌های دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایلینوی
نشست «ارزیابی چالش‌های دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایلینوی
به گزارش قم نیوز نشست «ارزیابی چالش‌های پیش روی دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایالتی غرب ایلینوی در آمریکا برگزار خواهد شد. در این گردهمایی که پنج‌شنبه 30 نوامبر، در ساعت 1 بعد از ظهر آغاز خواهد شد، یک امام جماعت از مسجد محلی به همراه یک بانوی اسپانیایی‌تبار به صحبت پرداخته و مشکلات پیش روی مهاجران و پناهجویان دو گروه مسلمانان و قومیت‌های آمریکای لاتین را در ایالات متحده مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

سعد بیگ مدیر امور مذهبی در مرکز اسلامی این دانشگاه به همراه چند تن از اساتید دیگر و شخصیت‌های مذهبی دانشگاه در این نشست صحبت خواهد کرد.

لزلی اورایان استاد مشاور امور تحصیلی و از برگزار کنندگان این رویداد گفت: یک پروژه درسی الهام بخش دانشجویان برای برگزاری این نشست بود. در کلاس مبانی مشاوره، یک پروژه تحصیلی نیاز به فعالیت گروهی و حمایتی داشت. براساس این پروژه دانشجویان تصمیم گرفتند به روی مسائلی تمرکز کنند که امروزه برخی اقلیت‌ها در جامعه آمریکا را در معرض محرومیت قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: به این ترتیب آن‌ها با دو گروه سرویس دانشجویی و انجمن مدیریتی دانشجویان همکاری کردند تا به درک فرهنگی درستی در رابطه با دو اقلیت دانشجویان مسلمان و آمریکای لاتین که در یک سال گذشته بیش از سایر جوامع در آمریکا در معرض استرس و تنش قرار داشته‌اند.

شرکت در این همایش که در سال همایش‌های دانشگاه برپا می‌شود برای عموم آزاد اعلام شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmeqp.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما