چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 56701
منبع : خبرگزاری فارس

بحران در شهرداري قم

قم نيوز : تداوم باخت‌هاي شهرداري قم، پيروزي پرگل قهرمان سال 95 و توقف صدرنشين مهمترين اتفاقات ششمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي قم بود.
بحران در شهرداري قم
بحران در شهرداري قم
به گزارش قم نیوز ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های قم بین هشت مدعی قهرمانی در حالی پیگیری شد که در بالای جدول ذاکر فاصله خود با نبرد صدرنشین کاهش داد و شهرداری قم در پائین جدول همچنان به حریفان خود می‌بازد و گزینه اول سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.


* پیروزی ذاکر و آرش و تساوی تیم‌های اول و دوم جدول

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم چهار بازی حساس در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام رسید و تیم‌های ذاکر و آرش مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و تیم‌های اول و دوم جدول با تساوی و تقسیم امتیازها به کار خود پایان دادند.

با نتایجی که در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال قم رقم خورد، تیم نبرد با کسب 16 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد، ذاکر با 13 امتیاز فاصله خود را با صدر جدول به سه امتیاز کاهش داد و شیر ویژه بعد از توقف صدر جدول رتبه دومی خود را از دست داد و با 11 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

تیم آرش با کسب 11 امتیاز در مکان چهارم جای دارد، آتلیه‌یاقوت با هفت امتیاز، مقاومت با چهار امتیاز، ماهان با سه امتیاز و شهرداری قم با کسب تنها یک امتیاز در مکان‌های پنجم تا هشتم فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم جای گرفته‌اند.

 
* شکست سنگین مقاومت در خانه آرش

در مسابقه تیم‌های آرش و مقاومت 6 گل به ثمر رسید و فوتسالیست‌های آرش با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست دادند، دیداری که در آن ستاره میدان سعید قربانی بود و در 6 دقیقه پایانی به تنهایی در نیمه دوم چهار گل برای تیم ارش به ثمر رساند و مسعود داودآبادی و امیر بهشتی گلزنان مقاومت بودند.


* تساوی در جنگ صدرنشینی بین نبرد و شیر ویژه

حساس‌ترین بازی این هفته بین تیم‌های اول و دوم جدول یعنی شیر ویژه و نبرد به انجام رسید، مسابقه‌ای که در آن 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در پایان دو تیم به تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها بسنده کردند، در این دیدار امیرحسین مرادخانی، وحید حاجی‌اسماعیلی و مرصاد سهرابی برای شیر ویژه و مهدی عزتی(دو گل) به همراه سیدروح‌الله موسوی برای نبرد گلزنی کردند.

این بازی یکی از بهترین دیدارهای فصل 1396 لیگ برتر فوتسال قم بود زیرا هر دو تیم با برنامه به این بازی پا گذاشته بودند و پیش‌بینی هر اتفاقی را نیز کرده بودند، به همین دلیل ضرب آهنگ دو تیم بنا بر شرایط بازی متغیر بود و از نکات قابل توجه می توان به گریز دو تیم از هرگونه حاشیه و همچنین سرعت و دوندگی بی‌امان آنها اشاره کرد.

* برتری پرگل آتلیه‌یاقوت در مصاف با ماهان

تیم آتلیه‌ یاقوت نیز یکی دیگر از تیم‌های پیروز هفتم ششم بود که در جدال با ماهان به برتری پنج بر سه دست یافت، مسابقه‌ای که در آن گلزنان یاقوت قادر عباس زاده(دو گل) طاها اسماعیل‌زاده (دو گل) و سعید ایمانی بودند و برای ماهان نیز حامد احمدی، میثم مولایی و محمدتقی حسینی گل زدند.

شاگردان عباس شمس در این دیدار جذاب و پرگل نمایشی به مرات برتر از حریف ارائه کردند ولی می‌توانستند به همان نسبت بازنده مسابقه باشند، چنانچه توپ‌گیری‌های متوالی سنگربان این تیم و اشتباهات میثم مولایی سنگربان ماهان نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

* پیروزی قاطع ذاکر برابر شهرداری بحران‌زده

در پرگل‌ترین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتسال قم تیم ذاکر قهرمان سال 1395 لیگ دسته اول فوتسال قم با نتیجه جالب توجه هفت بر صفر شهرداری قم را در هم کوبید، در حالی که شهرداری در این دیدار تیمی دست و پا بسته در مقابل بهترین خط حمله لیگ برتر فوتسال قم بود.

 

* شهرداری قم بی‌دفاع و بحران‌زده

نکته جالب توجه این است که نتیجه پرگل مصاف ذاکر و شهرداری پیش از مسابقه نیز برای بسیاری از علاقمندان به فوتسال و حتی خود شهرداری‌چی‌ها قابل پیش‌بینی بود، نکته عجیب تیم شهرداری این است که در هیچ مسابقه‌ای تغییر تاکتیک ندارد.

تیم شهرداری در این بازی که شاید هر تیم دیگری بود به جای آنها با دفاع فشرده در زمین خود و استفاده از ضد حمله به دنبال نتیجه یا کمتر گل خوردن بود، با همان بازی رو به جلو به میدان آمد و در روزی که امیر کدخدایی راه هم به دلیل محرومیت به همراه نداشت بارها از توپ‌هایی که به پشت دفاع آنها ارسال یا تبدیل به ضد حمله، از تیم مدعی و بالای جدولی ذاکر ضربه خورد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcizyaw.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما