چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 56702
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال انجام مي‌شود

واليباليست‌هاي قم در فكر قرار از قعر جدول

جدال بلندقامتان كريمه با تيم چهارم جدول
قم نيوز : مردان واليباليست تيم كريمه قم در پنجمين هفته رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر واليبال براي فرار از قعر جدول برابر نماينده كرمان قرار مي‌گيرند.
واليباليست‌هاي قم در فكر قرار از قعر جدول / جدال بلندقامتان كريمه با تيم چهارم جدول
واليباليست‌هاي قم در فكر قرار از قعر جدول / جدال بلندقامتان كريمه با تيم چهارم جدول
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه هشتم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو گروه به میدان می‌روند، در حالی که کریمه در قم میزبان تیم چهارم جدول است.

کریمه قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است که با کسب سه امتیاز در رتبه هشتم و آخر این گروه جای گرفت و عصر چهارشنبه برابر تیم لاستیک بارز کرمان قرار می‌گیرد، تیمی که با کسب 6 امتیاز و در فاصله چهار امتیازی صدر جدول رتبه چهارم را در اختیار دارد.

در حالی که فدراسیون والیبال بازی‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور را با عنوان جام شهید محسن حججی برگزار می‌کند، هشت بازی هفته پنجم در شهرهای نور، آمل، مریوان، قزوین، قم، اراک، سیرجان و آبادان به انجام می‌رسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران این دیدارها را در حالی معرفی کرد که مسابقه کریمه قم و لاستیک بارز کرمان از ساعت 16 در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام می‌رسد و داور اول این بازی محمد عشق‌دوست است، داور دوم حامد گرجی و ناظر سازمان لیگ امیر صداقت هستند.

در سایر بازی‌های هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال در گروه دوم تیم شهروند اراک میزبان عقاب تهران است، گل‌گهر سیرجان از موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش میزبانی می‌کند و در آبادان تیم پالایش نفت این شهر برابر تیم صنایع اردکان صف‌آرایی خواهد کرد.

در گروه نخست مقدماتی نیز هشت تیم حضور دارند و در هفته پنجم بازی‌های این گروه، بیمه رازی نور میزبان شهرداری جوان ارومیه است، کاله جوان به مصاف توپ‌کاه بابلسر می‌رود، راه‌یاب ملل مریوان با مقاومت مهاباد دیدار می‌کند و شهرداری قزوین مقابل ملوان تهران به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8aei.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما