پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 56776
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مهدی‌زاده در سرزمین آفتاب صورت گرفت

سمینار آموزشی ستاره کاراته قم برای ژاپنی‌ها

مهدی‌زاده: آنها احترام زیادی برایم قائل هستند
قم نيوز : ستاره ملی‌پوش و پر افتخار کاراته استان قم به دعوت فدراسیون کاراته ژاپن برای کاراته‌کاهای این کشور یک سیمنار آموزشی برپا کرده است.
سمینار آموزشی ستاره کاراته قم برای ژاپنی‌ها / مهدی‌زاده: آنها احترام زیادی برایم قائل هستند
سمینار آموزشی ستاره کاراته قم برای ژاپنی‌ها / مهدی‌زاده: آنها احترام زیادی برایم قائل هستند
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده با دو طلا و یک برنز جهان، دو طلا و یک برنز قهرمانی آسیا، قهرمانی دانشجویان جهان و کسب مدال‌های متنوع از مسابقات معتبر برون‌مرزی دیگر چند روز بعد از حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته، مشغول آموزش کاراته‌کاهای کشور ژاپن شده است.

مهدی‌زاده که به دعوت ویژه فدراسیون کاراته ژاپن راهی این کشور شد، در مرحله نهایی فصل 2017 مسابقات لیگ جهانی کاراته برابر حریفان خود در وزن منهای 60 کیلوگرم به میدان رفت و با شکست تمامی آنها موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها شد.

مهدی‌زاده که در پاسخ مثبت به فدراسیون کاراته ژاپن برای آموزش کاراته‌کاهای این کشور، سمیناری آموزشی در ژاپن را مدیریت می‌کند، درباره این موضوع اظهار کرد: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که واقعا بسیار خوشحالم که توانستم با موفقیت در لیگ جهانی ژاپن بار دیگر شادی را برای مردم خوب ایران رقم بزنم.

ستاره ملی‌پوش کاراته قم راجع به استاژ آموزشی در کشور ژاپن، تصریح کرد: فدراسیون کاراته این کشور از من خواست تا در اینجا سمینار برگزار کنم و من هم به این دلیل که کشور ژاپن مهد کاراته دنیا است و کاراته در این کشور شکل گرفته با افتخار پذیرفتم.

دارنده طلای سال‌های 2012 و 2016 کاراته دنیا عنوان کرد: این دعوت برای من این معنی را داشت که امیر مهدی‌زاده زحماتی که سال‌های سال کشیده، دیده شده نه بوسیله خودی‌ها بلکه توسط غریبه‌ها، این یعنی همیشه یکی بالاتر از همه ما انسان‌ها وجود دارد که به طور تمام و کمال رفتارهای ما را زیر نظر دارد و در زمان و مکان مشخص به زحمت‌های ما پاسخ میدهد.

وی ابراز کرد: جالب برای من احترامی است که ژاپنی‌ها برایم قائل هستند، تو کشور خودم خیلی از دوستان تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا ما نباشیم، اما غریبه‌ها طور دیگر به زحمت‌های ما پاسخ می‌دهند، البته این واقعیت زندگی امروز است ولی به هیچ وجه ناراحت این موضوع نیستم.

دارنده دو طلا و یک برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در پایان اظهار کرد: من با تمام قدرت پیش می‌روم و در این راه تمام سختی‌ها و نا مهربانی‌ها را با جان می‌پذیرم زیرا در نهایت این من هستم که پیروز می‌شوم، هر کسی حق دارد در مورد ما نظر بدهد و من هم این حق را دارم که نظر آن را نادیده بگیرم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcai0nm.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما