شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 56845
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 23 و 24 آذر ماه

مدافعين حرم قم جهاني شدند

قم نيوز : تيم كشتي فرنگي شهداي مدافع حرم قم سهميه حضور در مسابقات فصل 2017 كشتي فرنگي قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان را به دست آورد.
مدافعين حرم قم جهاني شدند
مدافعين حرم قم جهاني شدند
به گزارش قم نیوز به دست آوردن سهمیه شرکت در پیکارهای فصل 2017 کشتی فرنگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان نتیجه حضور موفق و درخشان تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی ایران بود و این تیم باید اواخر آذر ماه به مصاف حریفان برود.

این در حالی است که آخرین بار در سال 1393 به دنبال حضور درخشان تیم کشتی فرنگی صبای قم در مسابقات لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، سهمیه جام باشگاه‌های جهان نصیب کشتی قم شده بود و تیم صبا رتبه هشتم رقابت‌های آن سال را به خود اختصاص داد.

با توجه به سهمیه‌ای که نصیب کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم شده است، فرنگی‌کاران این تیم باید روزهای 23 و 24 آذر ماه برابر حریفان شرکت کننده در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به روی تشک بروند، رقابت‌هایی که البته به میزبانی ایران به انجام می‌رسد.

با توجه به اعلام آمادگی فدراسیون کشتی ایران برای میزبانی از مسابقات 2017 کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، این فدراسیون هیات کشتی استان خوزستان و شهر اهواز را به عنوان میزبان معرفی کرده و تیم شهدای مدافع حرم قم با رقبای خود سرشاخ می‌شود.

فرصت حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی نصیب تیم شهدای مدافع حرم قم شد که این تیم متشکل از کشتی‌گیران مطرح قمی و با هدایت روح‌الله میکائیلی مربی مطرح کشتی قم در پایان پیکارهای فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی ایران موفق به کسب مقام سوم شد.

بدین‌ترتیب تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم باید با تکمیل مدارک و ثبت قرارداد کشتی گیران مد نظر خود تا روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه، حضور قطعی خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را به ثبت برساند، در حالی که پیش از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در اهواز، ایران در روزهای 16 و 17 آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm6nm.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما