شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 56850
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم مطرح کرد

کشف 520 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس قم و آذربايجان شرقي

قم نيوز : رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم از کشف 520 کيلوگرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قم و آذربايجان شرقي خبر داد.
کشف 520 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس قم و آذربايجان شرقي
کشف 520 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس قم و آذربايجان شرقي
به گزارش قم نیوز غلام عباس بلفکه اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه تریلی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی 6 اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و آذربایجان شرقی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با کنترل تردد خودروها سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و پس از توقیف راننده دستگیر شد.

سرهنگ بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو حدود 520 کیلوگرم تریاک در قالب 132 بسته که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم نیز در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzj0k.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما