شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 56852
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بدمینتون استان قم خبر داد

اعزام قاضي بين‌المللي بدمینتون قم به دوره داوري جهاني

قم نيوز : رئيس هیأت بدمینتون استان قم از اعزام داور بين‌المللي بدمینتون قم براي ارتقاء مدرك داوري خود از آسيايي به جهاني خبر داد.
اعزام قاضي بين‌المللي بدمینتون قم به دوره داوري جهاني
اعزام قاضي بين‌المللي بدمینتون قم به دوره داوري جهاني
به گزارش قم نیوز علی پنجه‌باشی امروز اظهار کرد: داور بین‌المللی، مطرح و با تجربه بدمینتون قم محمدحسن حسین‌زاده است که شخصا از سوی فدراسیون بدمینتون آسیا به منظور حضور در دوره ارتقاء مدرک آسیایی خود به مدرک جهانی دعوت شده است.

وی با بیان اینکه حسین‌زاده برای حضور در این دوره داوری باید راهی کشور کره‌جنوبی شود، اضافه کرد: حسین‌زاده در حالی راهی این دوره داوری شد که این دوره همزمان با مسابقات گلد گرند پریکس مستر در روزهای چهارم لغایت سیزدهم آذر ماه در شهر گوانگ‌جو کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم سپس به اعزام داور جوان بدمینتون قم به دوره ارزیابی اولیه آسیا اشاره و بیان کرد: این دوره به دعوت فدراسیون بدمینتون آسیا از دو داور ایرانی همزمان با مسابقات بین‌المللی بدمینتون در کشور پاکستان برگزار شد و از قم امید مقدس‌زاده حضور یافت.

وی خاطرنشان کرد: با تصمیم فدراسیون بدمینتون امید مقدس‌زاده از قم به همراه محمودرضا گلرنگی به نمایندگی از داوران بدمینتون کشورمان راهی پاکستان شدند و نیمه دوم آبان ماه در شهر اسلام آباد پاکستان دوره‌های تئوری و عملی را زیر نظر مدرس بدمینتون سپری کردند.

وی در ادامه به اعلام رتبه‌بندی نهایی رنکینگ بدمینتون رده سنی بزرگسالان کشور در سال 1396 اشاره و بیان کرد: در این رده‌بندی نمایندگان استان‌های زنجان، تهران، کردستان، گیلان، اصفهان، توابع تهران، گلستان، بوشهر، خراسان‌رضوی، قم، فارس‌، کرمانشاه، لرستان و قزوین قرار گرفته‌اند.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم افزود: در این رتبه‌بندی 26 نفر از چهره‌های شاخص حضور دارند و به نمایندگی از استان قم محسن صادقیان چهره شناخته شده این رشته با سابقه اعزام به رقابت‌های متعدد کشوری و بین‌المللی در رتبه بیستم قرار گرفته است، در حالی که بدمینتون‌بازان زنجان، تهران و کردستان اول تا سوم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cdt.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما