يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 56864
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم خبر داد

استعداديابي سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان در قم

قم نيوز : مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت فوتبال استان قم گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران با حضور در قم از استعدادهاي فوتبال قم تست‌گيري مي‌كند.
استعداديابي سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان در قم
به گزارش قم نیوز مهدی عمویی در قم، اظهار کرد: سرمربی موفق تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی 2017 نوجوانان، عباس چمنیان است که موضوع حضور وی در قم را به اطلاع تمامی مدیران، مربیان و بازیکنان شاغل فوتبال در سطح استان قم رسانده‌‌ایم.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با سرمربی تیم ملی نوجوانان وی اواخر آذر ماه برای زیر نظر گرفتن استعدادهای نوجوان در قم حضور می‌یابد و هدف انتخاب بهترین‌ها برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی رده سنی نوجوانان ایران است.
مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان باید آماده حضور در مسابقات آسیایی سال آینده شود، اضافه کرد: از تمام بازیکنان واجد شرایط برای شرکت در تست فنی و انتخابی استعدادهای فوتبال قم دعوت به عمل آمده است.
وی سپس به شرایط سنی فوتبالیست‌های دعوت شده به این انتخابی اشاره و ابراز کرد: تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1382 مجاز به حضور در این تست‌گیری هستند و امید زیادی داریم که از این استعدادیابی چند نماینده قم به تیم ملی راه یابند.
عمویی خاطرنشان کرد: برای اینکه بهترین‌ها در استعدادیابی سرمربی تیم ملی حضور داشته باشند، از تمام باشگاه‌ها خواسته شده تا بازیکنان واجد خود را با رعایت شرایط سنی معرفی کنند تا بعد از برگزاری مرحله نخست تمرینات در روز جمعه دهم آذر ماه در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر، روزهای 15 و 16 آذر نیز در زمین چمن مجموعه ورزشی جوادالائمه نیروگاه تست‌گیری استانی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه فقط بازیکنان دعوت شده در این برنامه حضور داشته باشند، در پایان اظهار کرد: تمام شرکت کنندگان موظف به همراه داشتن البسه استاندارد فوتبال از قبیل گرم‌کن، پیراهن، شورت، جوراب، قلم‌بند و کتانی استوک هستند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdci5vaw.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما