يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 56867
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم / تعمير تنها زمين اختصاصي تنيس قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پيكارهاي جام آدينه تنيس در قم و آغاز تعمير و تجهيز تنها زمين اختصاصي اين رشته در قم خبر داد.
معرفي برترين‌هاي تنيس جام آدينه در قم / تعمير تنها زمين اختصاصي تنيس قم
به گزارش قم نیوز حسین لطفی در قم، اظهار کرد: مسابقات بخش دوبل تنیس جام آدینه در دو رده سنی زیر 12 و 14 سال با حضور چهره‌های آینده‌دار این رشته به میزبانی باشگاه تنیس نارنج قم بر گزار شد و با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به تیم‌های دوبل برتر این دوره از مسابقات اضافه کرد: در مسابقه فینال این رقابت‌ها تیم دو نفره امیرمحمد اناری و عرفان سعادت از سد تیم دو نفره محمدعلی لکی و سیدیوسف موسوی‌زاده عبور کرد و قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به تیم‌های دوبل عرفان عبادی و شایان صفایی و سیدیونس موسوی‌زاده و امیرحسین بخشیان اختصاص پیدا کرد.
دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه یکی از زمین‌های خوب تنیس قم در شهر پردیسان و باشگاه نارنج فعال است، اضافه کرد: مسابقات جام آدینه باشگاه تنیس نارنج در بخش انفرادی نیز به انجام رسید و در پایان علی لکی رتبه نخست را کسب کرد، محمد طاها ماهی‌دشتی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به امیرمحمد اناری و سپهر حسین‌پور رسید.
وی در ادامه به پیگیری‌های این هیأت برای تجهیز امکانات تنیس قم اشاره و خاطرنشان کرد: در یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه، هماهنگی‌های لازم برای آغاز عملیات تعمیر و بازسازى تنها زمین اختصاصی تنیس قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان انجام پذیرفت.
لطفی ابراز کرد: رقابت‌های جام آدینه فرصت بسیار خوبی برای حضور نخبه‌های تنیس قم در میدان رقابت برای کسب تجربه بیشتر است، استعدادهایی که زیر نظر مربیان با دانش تنیس قم پرورش یافته و مدارج ترقی را برای نمایندگی موفق تنیس قم در مسابقات کشوری آتی با موفقیت سپری کرده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت چند زمین تنیس دیگر در سطح شهر قم، ابراز کرد: هر چقدر تعداد زمین‌های تنیس در قم افزایش پیدا کند، به سرعت گرفتن برنامه‌های هیأت در زمینه رشد و ارتقاء این رشته ورزشی کمک می‌کند و تنیس قم به روند پیشرفت‌های خود در سطح کشور ادامه می‌دهد.
لطفی که بعد از تغییر و تحولات اخیر در هیأت تنیس قم دبیر این هیأت ورزشی شده، در پایان به تجلیل از دبیر سابق هیأت تنیس قم اشاره و بیان کرد: با حضور دکتر محمدرضا قدیر رئیس جدید هیأت از سیدمقتدا خاتمی به پاس سال‌ها تلاش در مسوولیت دبیری این هیأت تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbzwbs.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما